2 mar 2014

54| I'm feelin' right!

Cześć wam :) Włączcie sobie piosenkę, którą wam powyżej podałam. Jest świetna! Pochwalę się wam :) Dostałam na twitterze follow od Keatona i Wesley'a Stromberga z Emblem3 :) Nadal w to nie wierzę! Jeszcze koncert by się przydał...Keaton to ten na nagłówku, a Wes jest na 3 sygnaturce :) Zaliczyłam już cały semestr. Indeks oddany i mam już spokój! Za 4 dni mam urodziny. 20!!! Ja nie chcę! Chciałabym mieć wiecznie 18 lat! Jak zwykle jak zaczynam pisać notkę to, nie wiem co pisać...
Dzisiaj mam dla was jedną koloryzację, bazy do ikon, jeden nagłówek i 3 sygnatury. Mam nadzieję, że będą się wam podobać :)
Na dzisiaj to koniec :) Dziękuję wszystkim, którzy głosowali na mnie w sondach! Jeśli macie jakieś pytania to zapraszam na aska. Link w zakładce kontakt lub w aktualnościach. Co chcecie zobaczyć w nowej notce? To do następnej! 

6 komentarzy:

  1. Cześć :) Nie tylko ty tak masz, że jak trzeba napisać notkę to pustka w głowie u mnie jest to samo. Hehe każdy by chciał być wiecznie młodym, ale cóż nie da się tak, mnie także dobija że mam już 19 na karku ;< Gratuluje zaliczenia semestru ;*
    Dobra przechodzę do grafiki. Sygnaturki bardzo ładne, takie delikatne. Moim faworytem jest pierwsza. Nagłówek wyszedł Ci absolutnie boski. Podoba mi się. Hym co bym chciała zobaczyć w kolejnej notce? Ikonki! Uwielbiam podziwiać ikonki a twoje są bardzo ładne. No i może teksturki jakieś :D
    życzę udanego tygodnia i pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka, bardzo podobają mi się sygnatury i nagłówek :D
    Ja z kolei mam urodziny jutro, na szczęście dopiero 19, ale też bym wolała zostać przy tej osiemnastce xD Wszystkiego najlepszego! :D
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku 21 kończę, a niedawno jeszcze 18 lat miałam. Jak to szybko leci ; (
    Prace są ładniutkie, a pierwsza sygnatura to rewelacja :D
    Pozdrawiam :**
    p.s. wena powróciła dwa dni temu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Team Inspire
    Pobrałam koloryzacje i bazy do ikon.
    Świetna sygnaturka z Jen *_*
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny blog :) najbardziej podoba mi sie druga sygnatura <3
    pozdrawiam, http://94jellies.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Team Inspire
    pobrałam szablon stąd: http://www.rose-perdu.blogspot.com/2013/07/23-true-friends-are-few-and-far-between.html
    na bloga: http://katalog-fanfiction-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń