16 mar 2014

55| There's a light ahead that shines into this grave

http://i757.photobucket.com/albums/xx217/carllton_grapix/Iconno6.jpghttp://i757.photobucket.com/albums/xx217/carllton_grapix/Iconno5.jpghttp://i757.photobucket.com/albums/xx217/carllton_grapix/Iconno7.jpghttp://i757.photobucket.com/albums/xx217/carllton_grapix/Iconno8.jpg
Cześć wam! Przepraszam, że tydzień temu nie było notki, ale jakoś nie miałam ochoty na grafikę i nic mi nie wychodziło, ale dzisiaj już jestem. Miałam tą notkę dodać wczoraj, ale zanim poprawiłam tapety i porobiłam podglądy było po północy i strasznie spać mi się chciało... A dzisiaj stwierdziłam, że dorobię jeszcze ikony. I takim właśnie sposobem notka pojawia się dopiero dzisiaj.
Ten semestr to będzie tragedia! Jak w poprzednim się obijałam, to teraz mam strasznie dużo roboty. A to prace na metody zarządzania i uczenie się na ten przedmiot, a to prace domowe z rachunkowości i statystyki. I tak w kółko. Na szczęście nie muszę chodzić na większość wykładów, bo mamy notatki z poprzednich lat. Chociaż i tak powiedziałam sobie, że z metod zarządzania, zachowań organizacyjnych i statystyki będę przepisywać do zeszytu (jak przepisuję to czasem coś zapamiętuję), a resztę sobie wydrukuję. I tak najgorszym przedmiotem są metody zarządzania, bo co tydzień robimy jakieś prace, które później i tak kończymy w domu, a jeszcze pyta i zawsze przed tymi ćwiczeniami strasznie jestem zestresowana...Jak tylko opublikuję notkę to wezmę się za poprawianie poprzedniej pracy i kończenie kolejnej. Delikatnie mówiąc - można dostać nerwicy przez tego człowieka.
Tak trochę przed premierą wyciekła płyta The Pretty Reckless. Jestem w niej zakochana! Nie zawiodłam się na tym zespole. Świetne teksty, cudowna muzyka... Słyszeliście, że na Orange Warsaw Festival ma być właśnie The Pretty Reckless? Ja jestem szczęśliwa i smutna z tego powodu. Akurat 13 czerwca mam sesję i nie wiadomo, czy przypadkiem nie zrobią mi jakiegoś egzaminu tego dnia, więc prawdopodobnie nie pojadę. Bilety są naprawdę tanie, w szczególności, że nie kupuje się na jednego wykonawce tylko na cały dzień... Sama nie wiem co teraz robić...
Zostałam poproszona o zrobienie ikonek. Jeśli mam być szczera to nie byłam zadowolona z tej propozycji, ale teraz jak patrzę na te ikony to jestem zadowolona z efektów i to bardzo. Mam też dla was 3 tapety na komputer. Jakbyście potrzebowali innej wielkości to wystarczy podać w komentarzu rozdzielczość monitora, a ja dostosuję ją dla was :) Podczas robienia tapety ze Stilesem (2 tapeta) powstała ostatnia koloryzacja, ale stwierdziłam, że fiolety nie pasują do tej tapety i tak powstała koloryzacja 1. A 2 koloryzacja powstała dzięki 1 i 3 :) Te koloryzacje lepiej wyglądają na większych pracach niż na tych podglądach. 
Jeśli podobają się wam moje dodatki i uważacie mój blog za przydatny to możecie zagłosować na mnie w sondzie Katalogu Grafików oraz w Rankingu Marca. Jeśli macie jakieś pytania to zapraszam na mojego Aska
No to na dzisiaj tyle. Co chcielibyście zobaczyć w kolejnej notce? Chętnie skorzystam z waszych propozycji, bo ja sama nie mam pojęcia, co dodać :)
To do następnej notki :)

17 komentarzy:

  1. Sama wybrałabym się na Orange Warsaw Festival, ale nie mam jak, tu egzaminy, tu blog i zwyczajnie bym się nie wyrobiła, bo mieszkam za granicą. Także bólem się dzielę. :<
    Tapety są śliczne, najbardziej podoba mi się ta druga.
    Team Inspire, Pobieram koloryzacje z tej notki oraz dodatki z notek poprzednich. Znajdziesz mnie na Lunedolly. (:

    OdpowiedzUsuń
  2. To fajnie, że będą ale ja pewnie i tak nie pojadę .
    Skoro wyciekła to zaraz pójdę ją przesłuchać :D
    Ikonki wyszły ci rewelacyjnie, a najbardziej podoba mi się ostatni rząd <3
    Tapetka z Taylor jest megaa :)
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że mamy podobny problem z sesją.. Też nie mogę pojechać na OWF z tego powodu no i cena biletów, mnie niestety przeraża. W porównaniu z 89 zł za bilet 2 lata temu, to jest naprawdę drogo ;/ I jeszcze tyle świetnych zespołów... Ech, nie wiem jak ja to zniosę.
    A co do notki, to bardzo podobają mi się tapety 1 i 3. Są cudowne! I tutaj moja propozycja. Czy mogłabyś zrobić jakąś tapetę z bohaterami Gry o Tron? Jon Snow, Robb Stark, Daenerys Targaryen? :) Nigdzie nie potrafię znaleźć jakiś fajnych...

    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokazałaś w tej notce o wiele lepsze prace niż poprzednio. Wielki postęp.
    Wszystkie 3 tapety bardzo mi się podobają, ale w pierwszej trochę za mocne kolorki.
    Tapeta z Tay najlepsza *-*
    Ikonki też bardzo ładne, Pierwszy i ostatni rządek <3
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach te uroki bycia studentem. Nie masz już wyznaczonych terminów egzaminów? Zawsze można sobie jakoś to rozplanować. Ja na szczęście mam taką możliwość, więc jako tako mogę jasno patrzeć w przyszłość. Zajęcia z odpytywaniem są najgorsze. Ja też dostaję skrętów żołądka, tym większych kiedy nie chciało mi się przeczytać jakiegoś rozdziału z podręcznika. Na szczęście niedługo zaliczenie i koniec tortur :D Po Twoich pracach już widzę jak długo mnie nie było. Dwa miesiące i proszę jaki postęp! Ikonki są cudne! Najbardziej podoba mi się drugi i ostatni rządek. No i tapetki - druga wymiata :) W kolejnej notce chciałabym zobaczyć więcej ikon oraz nagłówki!
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe widzisz kochana ja Cie potrafię zmusić do robienia ikonek i bardzo dobrze bo wyszły bosko. Także musisz je robić częściej. Najbardziej podoba mi się drugi i trzeci rząd. Tapety tez boskie zwłaszcza ta druga ze Stilesem ja mam co prawda rozdzielczość (może to i dobrze bo żal zmieniać mi mojego Luhana z EXO), ale ustawiłam tą tapetę mojej siostrze i bardzo jej się podoba.
    Bardzo bym chciała texturki w kolejnej notce podobne do tych z 51 notki. użyłam je na tym nagłówku (http://fc07.deviantart.net/fs70/f/2014/069/4/4/illuminates_by_prettysmilex-d79p8gx.png) i są super więc więcej ich proszę albo podobnych :)
    Dobra czas się wziąć za lekcje. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Team Inspire.
    Pobrałam stocki. Dziękuję i pozdrawiam :)

    http://graphic-way.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam :)
    Ufff, jak dobrze, że dodałas notkę :) Bardzo się ztego cieszę
    Biedulka, mam nadzieję, że pojedziesz na ten koncert..................I jakoś się wyrobisz z nauką :/
    Uwielbiam ikonki, efekty są świetne :)
    Może w następnej notce dodasz jakieś tutoriale? Zawsze mi się one w twoim wykonaniu podobają :D
    Pozdrawiam i życzę weny,
    Hayley :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Team inspire :)
    Pobieram teksturki:
    Far Away, This i z deviantArta: Imagination oraz Bring Me To Life na użytek bloga http://iwillcatchyouifyoufallszablony.blospot.com/. Dziękuję bardzo ♥

    Pozdrawiam,
    Ariana

    OdpowiedzUsuń
  10. Team Inspire

    Pobrałam parę teksturek i pare stocków :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cały czas mam się zabrać za przesłuchanie tej płyty The Pretty Reckless, ale cały czas o tym zapominam, ech. Ikonki są śliczne, zwłaszcza dwa ostatnie rzędy <3 A najbardziej podoba mi się 2 tapeta. Geniusz <3 Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  12. Team inspire.
    pobieram tekstury z postu nr 51,46:tekstury,czcionki oraz stocki.
    Bardzo ładny szablon :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Team Inspire
    Pobrałam tekstury duże i do ikon.
    Używam na: http://lunaris-pulvis.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Może w następnej notce stocki z Dylanem i ogólnie z Teen Wolf? Błagam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć :)
    Pobieram dodatki graficzne z kilku notek, tak dla siebie :>
    Hasło: Team Inspire
    Linkczek do mnie, jakbyś chciała: http://milosna-historia-violi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle dobra z Teen Wolfa *-*
    Team Inspire
    Tapeta z psychopatycznym Stilesem u mnie powisi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Team Inspire

    Pobieram koloryzacje. Cudne tapety <3

    OdpowiedzUsuń