29 mar 2014

56| This is heartache on the big screen

 
Cześć wam :) Przepraszam, że ostatnio nie było notki, ale tak jak już to pisałam na DA - kompletnie nic mi nie wychodziło, ale dzisiaj już jestem i mam trochę prac graficznych dla was :) U mnie nic ciekawego się nie działo, więc nawet nie ma o czym pisać...
Wczoraj wieczorem zmarła moja ciocia, która bardzo długo walczyła z rakiem. We wtorek jest pogrzeb...To już mój drugi wciągu 7 miesięcy...Z rana jadę na uczelnię, denerwować się na zajęciach z metod zarządzania. Po 11 wracam do domu, zjem, przebiorę się i jadę na pogrzeb, a po południu na 16:45 na jeszcze jedne ćwiczenia... Jutro jadę na koncert Room 94. Trochę mi głupio, ale bilety kupiłam już w styczniu, więc nie zrezygnuję z tego.
Dzisiaj mam dla was 3 sygnatury, 5 nagłówków, paczkę stocków i screencapsy z Teen Wolf. Głównie są z ostatniego odcinka, ale jest też parę z poprzednich :) Ostatni nagłówek i drugą sygnaturę zrobiłam siedząc na finansach...Jak widać, wykład był bardzo ciekawy :P Sygnatura ze Stefanem tak średnio mi się podoba... W paczce stocków jest ich 73...jedno zdjęcie dodałam, po zrobieniu podglądu i nie chciało mi się jeszcze raz robić (tak wiem...jestem leniem).
http://www.funkyimg.com/i/GAcJ.pnghttp://www.funkyimg.com/i/GAcL.png
http://www.funkyimg.com/i/GAcM.pnghttp://www.funkyimg.com/i/GAcT.png
 http://www.funkyimg.com/i/GAcV.png
http://hostuje.net/file.php?id=3f9015a0aa29094af1af7885cb53bccc
http://hostuje.net/file.php?id=3f9015a0aa29094af1af7885cb53bccc
To na dzisiaj tyle :) Mam nadzieję, że wam się podoba :) Jakbyście mieli jakieś pytanie to w aktualnościach jest link do mojego aska :)
Do następnej :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo mi przykro z powodu twojej babci i wiem co czujesz ; (
    Czemu masz się wstydzić iść na koncert? Każdy lubi to co lubi :)
    Nagłówki ładne, ale moimi faworytami są dwa ostatnie :)
    Sygnaturka pierwsza też jest świetna.
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ciocia... Ale to nie chodzi o to, że się wstydzę...tylko ciocia wczoraj zmarła, a ja jutro ide się bawić...dlatego mi dziwnie...
      Cieszę się, że Ci się podoba :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Witaj Agusia chciałabym z tobą porozmawiać najlepiej na gg

    OdpowiedzUsuń
  3. Team Inspire
    Pobrałam stocki :)
    Miłego koncertu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest ten ostatni nagłówek. (: Team inspire, pobieram obie paczki stocków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Team Inspire
    pobieram paczki stocków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, ach, teen wolf!
    Pobieram paczkę stocków!
    Team Inspire
    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Team Inspire
    Pobieram Stocki na potrzebny mego bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyrazy współczucia z powodu cioci. Co do koncertu, to może pomyśl w ten sposób - Twoja ciocia chyba nie chciałaby abyś pogrążyła się w żałobie tylko korzystała z życia. Ale doskonale wiem, że po stracie bliskiej osobny, na rozrywkę raczej nie ma się ochoty. Mimo to jednak życzę miłego koncertu! A co do dodatków, najbardziej podoba mi się nagłówek z Emmą a zaraz za nim ten różowo-fioletowy. Co do sygnaturek najlepsza to, ta z Ashley.
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Team Inspire
    Przykro mi z powodu Twojej cioci. Sama niedawno przeżyłam podobną sytuację - zmarł mój wujek, z tego co mi wiadomo, to przedawkował alkohol. Niemniej jednak mam nadzieję, że dobrze bawiłaś się na koncercie. Śliczne nagłówki! Wszystkie mi się podobają, ale najbardziej trzeci i ostatni. Pobrałam paczkę ze stockami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Team Inspire
    Jakie piękne nagłówki! *-* Ten z Leighton i Edem jest prześliczny. Ten przedostatni tez uwielbiam <3 Reszta tez jest bardzo ładna, ale te dwa to moje faworyty. Sygnaturki tez wyszły bosko, Sygnaturki również wyszły Ci bosko. Tobie się nie podoba ta sygnaturka ze Stefanem a mi wręcz przeciwnie. Jest śliczna tak samo ta pierwsza. jak znajdę trochę czasu to się odezwę do Cb bo chce coś wspólnego zrobić. Mam nadzieję że też będziesz chętna do współpracy ze mną :) Kradnę jeszcze stocki. :)
    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej czytam teraz to co napisałam i widzę powtórzenie. Strasznie Cie przepraszam za ten błąd kochana.

      Usuń