27 kwi 2014

59| How are we gonna undo all the pain?/ Miesiac tematyczny

 
 (c) me
Hej wam :) Od dzisiaj wracam z regularnymi notkami! Obiecuję wam to! U mnie nie działo się nic ciekawego...Powinnam siedzieć i się uczyć, ale jak zwykle mi się nie chciało, a co tam :P Za to cała niedziela i poniedziałek muszę poświęcić na metody zarządzania i angielski...Najlepsze jest to, że kolokwium z angielskiego nie jest pewne...możliwe, że go nie będzie, ale lepiej się pouczyć. Wczoraj w nocy (piątek/sobota) poszłam spać o 5 rano, bo oglądałam koncert One Direction...co najlepsze livestream nie działał i oglądałam na 6 sekundowych filmikach... oryginalnie! Ale koncert świetny! High Note Zayna w You&I mnie zabiło! To było coś pięknego! A teraz siedzę i oglądam Radio Disney Music Awards i się stresuję tym czy Emblem3 wygrają kategorie, w których są nominowani...Jeśli nie to będę zła na siebie, bo okaże się, że za mało razy głosowałam... no, ale nie ważne...
Dzisiaj mam dla was dodatki z serialami. Mam dla was 45 ikon, 7 nagłówków i 4 sygnatury...nie jestem zadowolona z tej ilości...chciałam zrobić pracę z każdym serialem, który oglądam, ale nie dałam rady. Nie wiem czy znacie wszystkie seriale. Ikony (rzędami od góry): Big Bang Theory (nad tekstem), Pretty Little Liars, The Carrie Diaries, The Originals, Baby Daddy, Twisted, Reign (dwa rzędy z tego serialu), Teen Wolf, Gossip Girl i na koniec The Fosters. Sygnatury: The Originals (dwie), Gossip Girl i Reign. Nagłówki: dwa z Teen Wolf, dwa z Reign (pierwszy robiony na podstawie instrukcji od Yass, Gossip Girl, Beauty and the Beast i na koniec Dracula.
 
http://www.funkyimg.com/i/H4Tw.png
http://www.funkyimg.com/i/H4Tv.pnghttp://www.funkyimg.com/i/H4Tx.pnghttp://www.funkyimg.com/i/H4Ty.pnghttp://www.funkyimg.com/i/H4Tz.png
 http://www.funkyimg.com/i/H4TA.png
To dziwne, ale jestem bardzo zadowolona z ikon, ale moim ulubioną pracą z tej notki jest 1 nagłówek z Teen Wolf i ten z Draculą. Mam nadzieję, że wam się podobają :) Ja jestem zadowolona z tego co przygotowałam. Na dzisiaj tyle! Co chcecie zobaczyć w następnej notce?
Edit. Emblem3 nie wygrali i jestem na siebie wściekła...

9 komentarzy:

  1. Świetne prace i to jeszcze w jakiej ilości *.* Nie to co u mnie :D
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  2. O! tak dużo dziś wszystkiego. Jak fajnie <3 Cieszę się także że notki będą już regularnie. :) Zaszokowałaś mnie tymi ikonkami. Nie dość, że jest ich tak wiele to jeszcze są prześliczne! Najlepsze to chyba 1, 3, 5 i 9. Tak to są te moje faworyty. Oglądasz The Fosters? ja jakiś czas temu obejrzałam i mi się podoba teraz czekam na 2 sezon. Dobra wracam do grafiki. Z sygnaturek podobają mi się te 2 ostatnie. Zwłaszcza ta z plotkary <3 Z nagłówków natomiast 1 wymiata jest uroczy!!! Ten 2 ze Stilsem tez mi się bardzo podoba i jeszcze trzeci mój faworyt to ten 5 z plotkary <3 To sa te chyba które mi się najbardziej podobają no i może jeszcze ten z Kat :)
    Co w kolejnej notce? Hym ja czekam na twoje teksturki oczywiście. No i sygnaturki także mile widziane :)
    życzę miłej nauki (mnie też czeka angielski :<) i pozdrawiam cieplutko ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. TEN SOUNDTRACK, O MÓJ BOŻE MOJE SERCE. Kocham tę piosenkę! Jest moją ulubioną z She Looks So Perfect EP!
    Prawda, livestreamy nie zrobiły swojego XD Tylko, że ja odpuściłam i obiecałam sobie, że nadrobię - właśnie to się zaraz stanie.
    MÓJ BOŻE SOLO ASHTONA
    Nie zwracaj na mnie uwagi, mam strasznie potargane nerwy!
    Okej, ikony jak zwykle mi się podobają, ale żadnych nie użyję - no tak mam. Moje ulubione to chyba te z Pretty Little Liars. Podobają mi się kolory. Co do sygnatur... Pierwsza jest ładna, ale efekt wydzierania stał się taki popularny, że nie wyrabiam. Teraz już robi go każdy, jeden lepiej, drugi gorzej.
    Nagłówki!
    Wiem, że oglądasz Teen Wolf (wchodzę tu często, bo pełno tu dobra z nimi), dlatego zapytam. Ubolewałaś nad jej śmiercią? Bo ja nie za bardzo i na końcu było mi obojętne czy będzie ze Scottem, czy z Isaaciem. A nagłówek mi się podoba strasznie! Cytat jest śliczny. A paseczek na początku mnie wkurzał, ale jak teraz patrzę, to jest nawet uroczy.
    STILESTILESTILES *fangirling mode on*. Mimo że nagłówek nie należy do moich ulubionych, to czcionka bardzo ładna (nie bój się, już taką jestem psychopatką, że oceniam też po czcionce, bo w sumie to ona też dopełnia cały efekt nagłówka). Kolor taki dziwny. Buraczkowy jakiś? :c
    W tym paseczku zakochałam się od razu. Nie raził mnie za bardzo w oczy, ale to zdjęcie Adelaide jest strasznie popularne i nim powoli rzygam. Nie oglądam Reign, ale dużo o nim słyszę i chyba zacznę.
    Dziwny jakiś :c Wydaje się rozpikselizowany. Kolor mi się nie bardzo podoba, bo nie lubię intensywnych fioletów. Oczojebny taki.
    Mój paseczek XD Wszędzie paseczek. Ten, którego się uczepiłam hah. Ta sukienka mi się podoba, a nagłówek jeden z ulubionych, mimo tych zdjęć. Nie podobają mi się.
    Jeju no. Kocham Twoje prace, a ta jest moją drugą ulubioną z tego postu. Dużo o nim nie powiem. :D
    MÓJ FAWORYT <3 Naprawdę lubię ten nagłówek (przemilczmy paseczek). I w ogóle taki wow, ciemność, wow kolory, wow czerwony i wow Dracula. Tym bardziej przemilczę to cośzegarkopodobne, bo jestem zrażona do zegarków w nagłówkach. Przypomina mi czasy Sznaucerka + schody, ale tym razem chociaż nie wyrastają z jego ramienia.
    I bierz się już za nałke. Nie zaśnij nad książkami.

    Ciao!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż ja mogę powiedzieć to bardzo ładna wręcz cudowna notka na równi z notką Brill obie przedstawiliście swoje posty bardzo ładnie ,a szablon twój dopełnia tą magię

    dlatego pobieram od ciebie coś z notki
    56| This is heartache on the big screen

    hasło: "Team Inspire"

    pobieram Stocki na potrzeby mego blogu http://rockmenowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace *-* mój faworyt to 1 nagłówek, ten czarno-biało-czerwony ;) oraz 1 sygnaturka i przedostatni rząd ikonek. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przedostatni szablon podbił moje serce! No i oczywiście ikonki z moim ulubionym serialem - TBBT. Podziwiam Cię, że udało Ci się "wyprodukować" tyle wspaniałych ikon. Ja często po dwunastu wysiadam ;) Pozdrawiam serdecznie, aquite.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, ojej, ile ikonek! :D Podziwiam Cię za cierpliwość do nich, bo ja nie potrafiłabym zrobić tyle na raz, także wielki ukłon w Twoją stronę :) Najbardziej podoba mi się trzeci rządek. Pierwszy nagłówek podbił moje serce, świetna robota, naprawdę! Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Z całej notki najbardziej spodobały mi się ikonki.
    Szczególnie pierwsze dwa rządki <3
    Jeszcze zakochałam się w pierwszej sygnaturze i w pierwszym nagłówku.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń