10 maj 2014

061| Both your hands in the holes of my sweater

  
(c) Herbesi
Hej wam :) Zacznę dzisiaj od polecenia wam powyższej piosenki. Pewnie część z was zna zespół The Neighbourhood (jeden z moich ulubionych). Jedna z moich najukochańszych osób - Keaton Stromberg nagrał cudowny cover piosenki Sweater Weather. Modliłam się o to od jakiś 2 miesięcy i w końcu się to stało! Jestem zachwycona jego wykonaniem, chociaż i tak nie przebije oryginału, ale i tak wykonanie Keatona jest przepiękne! Tak więc zachęcam was do zapoznania się z tym wykonaniem :)
Ostatnio się trochę na was zdenerwowałam... z 17 osób, które pobrały tekstury, powiadomiło mnie o tym 5 osób... 5 na 17... muszę znaleźć sposób, by następnym razem te 12 osób, nie mogły otworzyć paczki... i już nawet mam pomysł, co z tym zrobić. Wiąże się to z większą ilością roboty dla mnie, ale przynajmniej będę miała pewność, że nikt nie pobierze tych tekstur, by wstawić je później jako swoje. Dostaną je osoby, które szanują moją pracę i czytają regulamin. Ja nie miałam pojęcia, że napisanie "Team Inspire - pobieram tekstury" jest takie ciężkie...przecież to zajmuje tyle czasu i trzeba włożyć w to tyle energii... Ja na serio czuję, jakby część z was nie szanowała mnie i mojej pracy!
Może przejdźmy do przyjemniejszych rzeczy. Ostatnio u mnie nic ciekawego się nie działo. W czwartek miałam kolokwium z rachunkowości i trochę stresuję się wynikami... Mam nadzieję, ze cudem dostałam 4, bo muszę mieć na koniec 4, by być zwolnioną z egzaminu...A co do egzaminów to mam już wszystkie terminy... kurde...miałam przejść do przyjemniejszych rzeczy. W końcu wzięłam się za czytanie "Gwiazd naszych wina". Na razie jestem jakoś na początku, ale książka wciąga, więc mam nadzieję, że szybko ją przeczytam.
Dzisiaj mam dla was 4 nagłówki i uwaga: dwa bannery! Tworząc pierwszy banner, zaglądałam trochę do instrukcji Yass, ale tylko trochę :P Pierwszy raz robiłam banner, więc nie wiedziałam, co i jak ma być. Nie są one jakieś piękne, ale mam nadzieję, że się spodobają. Co do nagłówków to jestem zakochana w 3. Naprawdę jestem z niego bardzo zadowolona!
http://www.funkyimg.com/i/Hjr6.pnghttp://www.funkyimg.com/i/Hjr8.pnghttp://www.funkyimg.com/i/Hjr9.pnghttp://www.funkyimg.com/i/Hjra.png
http://www.funkyimg.com/i/Hjsc.png
http://www.funkyimg.com/i/Hjsd.png
Jeśli uważasz mój blog za przydatny i lubisz go odwiedzać, pomóż mi i zagłosuj w: RANKINGU MAJA oraz SONDZIE KATALOGU GRAFIKÓW. Z góry dziękuję :) Jeśli macie jakieś pytania to zapraszam na mojego aska: http://ask.fm/Agusia__
Co chcecie w następnej notce? Może jakieś instrukcje? co wy na to? Jeśli podoba wam się jakiś nagłówek/sygnatura i chcielibyście zobaczyć jak to zrobiłam to piszcie, a w następnej notce pojawi się instrukcja lub psd :)
No to na dzisiaj tyle.
Do następnej :)

7 komentarzy:

  1. Drugi nagłówek jest prześliczny;) ma cudną kolorystykę i nie ma na nim za dużo elementów, wprost idealnie;) strasznie mi się podoba. Reszta nagłówków też wyszła Ci świetnie, na bannerach z kolei się nie znam, ale jak dla mnie są ok xd
    Całuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszym nagłówku trochę za bardzo naćkane jeśli chodzi o biel.
    Za to reszta nagłówków wyszła genialnie i nawet nie potrafię wybrać lepszego <3
    Bannerki oba ładne, ale chyba ten niebieski bardziej mi się podoba ;)
    Ja nie zaglądam do statystyk, ile kto pobrał, bo pewnie bym się denerwowała :D A tak wolę sobie żyć w spokojnej nieświadomości :D
    Pozdrawiam serdecznie :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zainspirowana Twoim gniewem na pobierających też zajrzałam do statystyk no i powiedzmy, że... za ciekawie nie jest, ale cóż jakoś muszę to przełknąć :/ Nie mam czasu na walczenie z nieregulaminowymi pobraniami. Ale Tobie życzę powodzenia. Fioletowy i różowy nagłówek jest najlepszy! W tym pierwszym nie podoba mi się zdjęcie modelki a w ostatnim czegoś mi brakuje, ale nie wiem czego bo kolorystykę ma świetną. Bannerki wyszły Ci całkiem ładnie. Dawno nie robiłam tego małego ustrojstwa :P
    Trzymam kciuki za tą czwóreczkę!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem jakie to jest denerwujące, gdy ktoś nie szanuje twojej pracy. Może załóż hasło na paczki ? : )
    Prace wyszły ci świetnie :) A drugi nagłówek to już w ogóle cudo *.*
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam to uczucie, gdy ktoś w nosie ma Twoją pracę. Mam nadzieję, że już się to nie powtórzy i nie będziesz musiała tracić nerwów. Powodzenia na egzaminach! Wierzę, że pójdą Ci śpiewająco :) Też miałam zacząć czytać tą książkę, ale nigdzie nie mogę jej dostać. Drugi i trzeci nagłówek są przepiękne! Naprawdę świetna robota :) A w następnej notce z chęcią zobaczę instrukcje. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak to wkurzające jak ktoś nie szanuje twojej pracy, także doskonale Cię rozumiem kochana. Nigdy nie słyszałam tego coveru, całkiem, całkiem choć ja i tak wolę oryginał <3
    Co do grafiki zakochałam się w 2 nagłówku jest nieziemski<3 Cudny po prostu. Pierwszy zgodzę się z StrayHeart troszkę napaćkane tej bieli. Natomiast 2 ostatnie bardzo mi się podobają zwłaszcza przedostatni! Także 2 i 3 najbardziej przypadły mi do gustu. :) Banery także Ci się udały, oba śliczne!
    Co do instrukcji to jestem jak najbardziej za!
    Czekam na kolejną notkę i pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej może instrukcja jak zrobić teksturę

    OdpowiedzUsuń