26 cze 2014

63| People show me love but then they judge me

 
(c) Caudire
Emblem3 - Love Will Be There
Cześć wam. Nie mogę zaliczyć tego tygodnia do najlepszych. W piątek byłam w kinie na "Gwiazd naszych wina" oczywiście ryczałam jak głupia... Chodząc po centrum handlowym, spotkałam osobę, której miałam nadzieję nigdy w życiu więcej nie oglądać. Nawet się nie przyznał, ale co poradzić...Specjalnie gapiłam się na niego, ale nie usłyszałam "cześć". Wieczorem w piątek dowiedziałam się, że jeden z członków mojego ulubionego zespołu (Emblem3) postanowił odejść z zespołu (ten w środku na nagłówku). Byłam załamana. A w sobotę po południu zmarł mój dziadek... Najdziwniejsze jest to, że jak mama mi o tym powiedziała to ja nie byłam w stanie nawet płakać. Popłakałam się dopiero po jakiejś godzinie od momentu, w którym mi o tym powiedziała, jak przyszedł tata do domu i wieczorem jak szłam spać. A dzisiaj na pogrzebie miałam parę momentów, że bym się popłakała, ale ani jedna łza nie spłynęła po moim policzku. Nie mam pojęcia czemu tak się stało... Nie rozumiem sama siebie. Może nie mam już siły płakać... 10 miesięcy temu zmarł mój wujek, dwa miesiące temu ciotka, a teraz dziadek. Mam już tego dosyć!!
Na dzisiaj mam dużo dla was. Mam 7 sygnatur, 6 koloryzacji (które możecie zobaczyć na sygnaturach) i 3 duże tekstury. Miałam jeszcze przygotowane nagłówki, ale postanowiłam zostawić je na następną notkę. Mam nadzieję, że spodobają się wam dodatki :)
Pamiętajcie o regulaminie!
http://hostuje.net/file.php?id=3dcb69d88624384776f2cc2c0785c40e
http://hostuje.net/file.php?id=54320b574fe339561f3684e5f1058974
http://hostuje.net/file.php?id=b40ab0bfa9607c882ffeac062d96ddcb
http://hostuje.net/file.php?id=30b1e5dcb606d9f0878cb1d27aefc281
http://hostuje.net/file.php?id=931c774fb55a9ddd2affe43d65a34b93
http://hostuje.net/file.php?id=f9a6efd35793b50ece5389bbe184b924
http://funkyimg.com/i/J9A1.pnghttp://funkyimg.com/i/J9A3.png
http://funkyimg.com/i/J9A5.png
Jeśli uważasz mój blog za przydatny i lubisz go odwiedzać, pomóż mi i zagłosuj w: Sondzie Katalogu Grafików. Z góry dziękuję :) Jeśli macie jakieś pytania to zapraszam na mojego aska: http://ask.fm/Agusia__
Na dzisiaj tyle. Mam nadzieję, że przypadną wam do gustu dodatki :) 
Do następnej notki :)

12 komentarzy:

  1. Świetne sygnatury! Każda inna, ale równie świetna.
    Możliwe, że jesteś już zmęczona nadmiarem emocji. Mam tak czasami. To jest dobijające. Nie potrafię się wtedy tego negatywnego uczucia przeciążenia pozbyć. Życzę pogody ducha i spokojnego odpoczynku! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Team Inspire
    Ojej ;( Przykro mi z powodu twojego dziadka, wiem co czujesz, chociaż śmierć mojej mamy bardziej boli niż utrata dziadków. :( Niech spoczywają w pokoju[*].
    Ja również byłam na gwiazd naszych wina oczywiście z wcześniejszym przeczytanie książki. Film był boski no i sam soundtrack też jest fajny ♥
    Nie znam tego zespołu, ale kiedy dowiedziałam się o odejściu jednego członka z EXO też się tak czułam, w sumie dalej czuje i wg tęsknię za nim :(
    Sygnaturki są nieziemskie, dosłownie każda ma w sobie coś genialnego.. Najbardziej mi się podoba ta druga ♥ jest boska. Koloryzacje wyglądają zachęcająco, wiec po nie jeszcze wrócę, a teksturki kradnę już teraz.
    Notka całkowicie udana. Czekam na kolejną i pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, to faktycznie nieciekawy tydzień. Strasznie Ci współczuję, przede wszystkim straty dziadka. Niestety wiem jak to jest. Domyślam się także, że to nic przyjemnego, gdy ktoś z Twojego ulubionego zespołu postanawia odejść. To musi być cios, zarówno dla fanów, jak i pozostałych członków.
    Sygnaturki są cudowne! Moi faworyci to numer 2 oraz ta przedostatnia <3 Zabieram koloryzacje (Team Inspire), ostatnio nie mam głowy do kolorów, a te są świetne więc na pewno się przydadzą.
    Pozdrawiam gorąco i trzymaj się ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że pobrałam także kilka koloryzacji z poprzednich notek :)

      Usuń
  4. Team Inspire
    Jej 2 sygnatura jest cudowna i przedostatnia też jest piękna! To moi faworyci z tej notki :) 5 sygnatura ma świetną kolorystykę :)
    Pobieram teksturki ;)

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie to, nie jest dziwne :) Ja sama kiedy moja babcia zmarła, nie płakałam. Nie, że nie byłam z nią związana, ale... po prostu nie potrafiłam. Czasami tak jest, że nawet się nie ma siły na płacz, lecz czuć tylko pustkę.
    Widzę, że dzień, może nie był za ciekawy, ale na pewno wszystko się ułoży i nie raz jeszcze będziesz mieć powody do uśmiechu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Team Inspire

    pobieram psd koloryzacje i tekstury oraz 46| Impreza graficzna
    bazy do ikon ,patterny ,czcionki ,tutorial ,stocki .

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście tydzień nie najlepszy, ale powiem ci, że ja też byłam na Gwiazd naszych wina i nie tylko ty płakałaś ;) Pamiętam jeszcze jak jedna babka, która przyszła z przyjaciółką powiedziała zdenerwowana do niej (jak już były napisy) "więcej mnie nie zapraszaj na taki film" :D
    Współczuję śmierci dziadka. Ale na pewno będzie lepiej ;)
    Sygnaturki wyszły świetnie <3 Najbardziej spodobały mi się 1, 3, 5, 6, 7 <3
    Trzymaj się! ;*
    Pozdrawiam serdecznie ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Straszna szkoda, że ten chłopak odchodzi. Wiem co czujesz po stracie dziadka, miałam tak samo. Pogrzeby są najgorsze. Zawsze boję się tam chodzić. Ale nie martw się - jesteś silna i sobie poradzisz! Ja dopiero chcę przeczytać "Gwiazd naszych wina", a dopiero potem obejrzeć film. Sygnaturki są naprawdę godne uwagi. Podoba mi się pierwsza, bo ma takie wyraziste kolorki. Koloryzacje również są niczego sobie!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Dakota / bloodbonds.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w sygnaturach nr 1, 3, 4 :)
    Są cudowne ;)
    Pobrałam z tego postu koloryzacje, tekstury
    Hasło: Team Inspire

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobieram textury oznaczone nazwą :
    *Bloodsucker
    In my hand
    Home
    i Black Lies

    OdpowiedzUsuń