6 lip 2014

64| We'll never be as young as we are now

 
(c)  Anusia
Cześć wam :) Przepraszam, że notka pojawiła się z małym opóźnieniem, ale jakoś tak wyszło, że się nie wyrobiłam z dodatkami. Ostatnio kończyłam książki z biblioteki, bo już nadszedł czas, by je oddać. A jak nie czytałam to oglądałam seriale lub wychodziłam na spacer. Ostatnie 3 dni prawie cale spędziłam poza domem. W piątek byłam na mieście z przyjaciółkami. Zakupiłam sobie butki, płytę i lakier do paznokci. W sobotę byłam na cmentarzu, pomogłam posprzątać wiązanki, a potem pojechaliśmy na działkę. Teraz jak nie ma Dziadka, to trzeba pomóc Babci i Tacie. Oczywiście będąc na tym cmentarzu i działce, spaliłam sobie ramiona. Mam cale czerwone! Brawa dla mnie! A dzisiaj też byliśmy na cmentarzu, a potem do siostry. Wymęczą mnie :P Jutro wyjdę tylko do sklepu i z psami. Muszę trochę odpocząć... 
18 lipca będą drugie urodziny Rose Perdu. Tyle już ten blog działa na blogspocie. Myślałam o tym, by zrobić taką typową imprezę graficzną, ale w dwa tygodnie na pewno nie zrobię takiej ilości prac jaką bym chciała. Pamiętacie jak w tamtym roku robiłam imprezę z sesjami i stockami? Tak? To dobrze :) Nie? Szkoda, ale nie martw się :) Postanowiłam, że 18 lipca zrobię "Imprezę z sesjami i stockami - edycja urodzinowa" Jak sama nazwa mówi, 18 lipca pojawi się notka pełna różnych sesji i stocków, a ze względu na to, że ma być to edycja urodzinowa postaram się przygotować niespodziankę :) Mam nadzieję, że chętnie wpadniecie. Zrobiłam także banerki. Jeśli chcecie to możecie wstawić je na swoje blogi (byłabym bardzo wdzięczna za to).
Dzisiaj mam dla was 4 paczki tekstur i 5 nagłówków. No 4, bo dwa są takie same, ale mają inne koloryzacje. W 3 nagłówku chciałam osiągnąć efekt wody, tak jakby ta modelka była pod wodą - jak myślicie udało mi się? Natomiast w 4 te papierowe statki pochodzą ze zdjęcia modelki. Ostatnio staram się trochę eksperymentować z grafiką. Wiem, że nie zawsze te eksperymenty są udane, ale wolę robić te eksperymenty niż dodawać takie prace, które są praktycznie takie same... Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni z tego co przygotowałam.
Pamiętajcie o Regulaminie!
http://hostuje.net/file.php?id=1400e30e10abae14fbb602999c4ae07e
http://hostuje.net/file.php?id=86c13182c0be68a38b7ee7a019001ff9
http://hostuje.net/file.php?id=e2f8a477666d20f818052e0d8e21da11
http://hostuje.net/file.php?id=4dc89abc691405f1b8143702fe6c1251
http://funkyimg.com/i/Jjg8.pnghttp://funkyimg.com/i/Jjg9.pnghttp://funkyimg.com/i/Jjgc.png
Jeśli uważasz mój blog za przydatny i lubisz go odwiedzać, pomóż mi i zagłosuj w: Rankingu lipca oraz Sondzie Katalogu Grafików. Z góry dziękuję :) Jeśli macie jakieś pytania to zapraszam na mojego aska: http://ask.fm/Agusia__
Chciałam podziękować za wszystkie głosy w Sondzie Katalogu Grafików. Dzięki wam zajęłam 3 miejsce. Jestem miło zaskoczona. To pokazało mi, że podoba wam się to co przygotowuję :)
Co chcielibyście w następnej notce?
Do następnej :)

15 komentarzy:

  1. Buttonik już wklejony u nas ;)
    Bardzo ładną pogodę mamy ostatnio, nie? No i podobno przyszły tydzień ma być bez deszczu, więc myślę, że będziesz miała jeszcze więcej powodów do wyjścia :D
    Nagłówki bardzo ładne! W ogóle uważam, że zrobiłaś postęp i eksperymenty uważam za udane. Z nagłówków w dwóch różnych koloryzacjach najbardziej spodobał mi się ten z zieloną. A moim numerem jeden w całej notce jest ostatni nagłówek <3 Myślę, że super wyglądałby na szablonie ;3
    Pozdrawiam serdecznie ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna piosenka 5sos! <3 Złapałam na nich wielką fazę i nie mogę przestać ich słuchać, haha.
    Od razu mówię, że bannerek wstawię tuż po zmianie szablonu na swoim blogu. Dodatki są jak zwykle fantastyczne. Oj, ja to nie mogę wychodzić na słońce, bo najpierw się opalę, a po jednym dniu schodzi mi opalenizna. To uciążliwe ;x
    Pozdrawiam, Dakota / bloodbonds

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę Ci powiedzieć, że też przydałby mi się odpoczynek:< Pierwszy tydzień moich wakacji już za mną, a wcale nie odpoczywałam, ani trochę nie zregenerowałam sił:< Codziennie jest coś nowego do roboty, a zaczęło się od wakacyjnych porządków - przywiozłam swoje rzeczy ze studiów, bo się wyprowadzałam i trzeba było znaleźć im miejsce w domku:( a potem to już dzień w dzień się coś znalazło do roboty... Marzę o tygodniu leniuchowania w Photoshopie:<
    Nie mogę się doczekać imprezy - nowe zdjęcia zawsze się przydają! <3
    Jeśli chodzi o prace... Święte słowa co do eksperymentowania - jak najbardziej jestem na tak! <3 Z tych nagłówków w dwóch wersjach kolorystycznych bardziej mi się podoba ten z zielenią:) Z kolei ten ze statkami i ten ostatni fioletowy to po prostu czysta perfekcja - zdecydowanie to są moje ulubione nagłówki w tym poście! <3 Czekam na kolejne Twoje eksperymenty! <333
    Buziaki kochana! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie spodobały mi się Twoje nagłówki. Najbardziej pierwszy i ostatni. Wszystkie są naprawdę efektowne, tak zgrane: kolorystycznie i kompozycyjnie. Podziwiam Twój talencik! ^^
    Button ląduje na moim blogu ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Team Inspire"
    pobieram button ps: wkleje go na bloga Rockmenowa
    pobieram textury

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja z chęcią znalazłaym sobie coś ciekawego do roboty. Od początku wakacji nudzę się i nie zapowiada się, aby to się zmieniło. Choć oczywiście ma to swoje pozytywy :) Zgadzam się z Tobą, jeśli chodzi o eksperymentowanie. I muszę przyznać, że Tobie wychodzi to naprawdę dobrze. Żaluj, że nie widziałaś mojej miny, kiedy zobaczyłam Twoje nagłówki ;) Każdy ma w sobie coś wyjątkowego i trudno mi wybrać faworyta. Po prostu jedno wielkie wow! :) Button oczywiście wstawiam i już nie mogę doczekać się imprezy. Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie to słońce nie lubi... jak byłam na urlopie to codziennie było słonce, a i tak się nie opaliłam. Nie rozumiem tego :D Piękne nagłówki *-* najbardziej spodobał mi się ten czwarty i drugi <3
    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę Ci powiedzieć, że eksperymentowanie wyszło Ci naprawdę świetnie. :) Wszystkie nagłówki są śliczne, ale te 3 ostanie są moimi faworytami. Podoba mi się to, że są dość minimalistyczne, ale dzięki temu są takie magiczne. Świetna robota. :D
    Oczywiście wklejam button imprezy u siebie i czekam na nią z niecierpliwością. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. team inspire
    hej, pobieram tekstury z 5sos, uwielbiam ich.

    nagłówki wyszły ci piękne! są naprawdę cudowne *o*

    OdpowiedzUsuń
  10. Team Inspire
    Chyba mnie zabijesz za tak późny komentarz kochana, ale miałam strasznego lenia do komentowania :< ja oczywiście ciesze z się z tej imprezy! Będę jej wyczekiwać niecierpliwie! Oczywiście button z opóźnieniem wstawiam na swojego bloga.
    Pierwsze nagłówki są boskie, nie dziwie się ze wstawiłaś z obiema koloryzacjami. Sama nie umiałabym wybrać jednej wersji, bo bosko się prezentują. Oprócz tych pierwszych przedostatni nagłówek przykuł moją uwagę. Jest cudny!
    Pobieram teksurki oczywiście.
    Tyle na dziś. Czekam na kolejny post pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. "Team Inspire"
    Pobieram tekstury.
    Ja sama również nie wiem kiedy odpocznę. W czwartek w nocy wróciłam do domu ze swojego Erasmusa i jeszcze nie doszłam do siebie - nie wspomnę, że nawet nie wiem jak się rozpakować, żeby moje wszyskie rzeczy miały ręce i nogi.
    A programu nie otwierałam już od dwóch miesięcy...Czuje się tak głodna nowych wyzwań graficznych, że już nie mogę sie doczekać gdy spokojnie będę mogła go otworzyć.
    Podoba mi się pierwszy nagłówek :)
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
  12. Team Inspire
    Pobieram tekstury. Wstawiłam button imprezy graficznej na swojego bloga http://beautiful-targett.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! Eksperymenty jak najbardziej udane. Mnie ostatnio nic nie wychodzi a o eksperymentach lepiej nic nie wspominać większości prac nawet nie zapisuję, bo nie warto. Mnie na razie udaje się unikać ostrego słońca i skóra ma się świetne :D Współczuje Ci. Doskonale wiem jak to jest. Z nagłówków najbardziej podoba mi się ten ostatni. Fiolecik <3 Wklejam bannerek! Na pewno wpadnę. Przyda się coś nowego!
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Team Inspire
    Pobrałam tekstury ;D

    OdpowiedzUsuń