13 lip 2014

65| Hakuna Matata

(c) Insolatte 
Cześć wam :) A ta pogoda zmienna jest...albo jest tak gorąco, że nie da się wytrzymać, albo leje... W końcu się wzięłam za czytanie książek i w tym tygodniu skończyłam czytać 4 książki. Przeczytałam Dotyk, dokończyłam książkę Demi Lovato i przeczytałam "W pierścieniu ognia" i "Kosogłosa". Nie chcę wam bardzo spoilerować, ale samego epilogu się spodziewałam, ale tego co było wcześniej - ani trochę...No może w trakcie czytania zaczęłam podejrzewać, niektóre momenty zakończenia, ale na pewno nie wszystko przewidziałam. I bardzo dobrze! Mało jest takich książek, które potrafią mnie zaskoczyć zakończeniem. Jak skończyłam czytać to poczułam się jak emocjonalny wrak! Serio! Nienawidzę kończyć serii książek...to takie smutne! 
Ostatnio nic mi nie wychodzi w Photoshopie...Serio! Ja nie wiem co się dzieje. Nie mam pomysłów. Otwieram AP, wstawiam teksturę, potem zdjęcie i nie wiem co dalej z tym zrobić. A nawet jak zrobię prawie już do końca, to mi się nie podoba. Więc dzisiaj z grafiki mam sygnaturę i nagłówek zrobiony z Prettysmilex. A tak po za tym to mam dla was bazy do ikon i instrukcję na sygnaturę.
Nagłówek zrobiony z Prettysmilex:
http://funkyimg.com/i/Jruz.png
 
Jeśli uważasz mój blog za przydatny i lubisz go odwiedzać, pomóż mi i zagłosuj w: Rankingu lipca oraz Sondzie Katalogu Grafików. Mój blog bierze także udział w konkursie na "Top 10 Grafików lata". Jestem zaszczycona, że dostałam nominację. Dziękuję wszystkim, który do tej pory oddali na mnie swój głos. A jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, a chcesz to [TU] jest link. Można głosować na wiele osób. Z góry dziękuję :) Jeśli macie jakieś pytania to zapraszam na mojego aska: http://ask.fm/Agusia__
To na dzisiaj tyle. Przepraszam, że tak mało, ale naprawdę nie mam weny. Mam nadzieję, że przydadzą wam się dodatki :)
Jeśli macie jakieś propozycje co do stocków na imprezę to piszcie je w komentarzach.
Do następnej :)

9 komentarzy:

  1. Mnie także nie podoba się ta kapryśna pogoda... ale dzisiaj zrobiło się jakoś cieplej, więc oby jutro też tak było. I najlepiej do końca wakacji :D
    Przyznam, że ze wszystkich książek z trylogii, to "W pierścieniu ognia" zrobiło na mnie największe wrażenie. "Kosogłos" był dla mnie ciut nudnawy, oczywiście wydarzenia były fascynujące, tylko nie porwało mnie to ciągłe pisanie o uczuciach Katniss, jej wątpliwościach etc.
    Nagłówek wyszedł wam przecudownie <3 Kolorki są piękne ;) Patrząc na niego, wydaję mi się, że wena wróci ci szybciej, niż ci się wydaje ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na mnie zrobił największe wrażenie "Kosogłos". To czytanie o uczuciach Katniss było trochę nudne, ale akcja i to wszystko było świetne.
      Cieszę się, że Ci się podoba nasz nagłówek :) Mam nadzieję, że szybko wróci, bo już mnie denerwuje to, że nie mogę stworzyć nic porządnego :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Świetny jest ten nagłówek z Prettysmilex! *o*
    No i sygnaturka równie idealna <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam filmy z serii Igrzysk Śmierci ^^ Chyba sama niedługo wezmę się za książki, tym bardziej, że zakończenie jest zaskakujące. Uwielbiam czytać własnie z zaciekawieniem i nie spodziewać się, co będzie dalej.
    Nagłówek z Prettysmilex jest śliczny, tak samo sygnaturki.
    Pozdrawiam cieplutko! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Team Inspire
    Haha dokładnie zwariować można z tą pogodą. Mogło by być słoneczko i max 25 stopni i wszyscy byli by zadowoleni zapewne. Ja zaczęłam czytać nową książkę, którą dostałam od szkoły za pomoc w dekoracjach itd,, ale taka jest nudna, ze rzuciłam ją w kąt i teraz tylko czytam same fanfiki co mnie dobija :c Co tak wszyscy narzekają na brak weny i tak wam wszystko bosko wychodzi! Nasz nagłówek jest śliczny, nie mogę się na niego napatrzeć ♥ Jeszcze raz dziękuję kochana za tą współpracę :* Sygnaturki zniewalające, oczywiście pobieram tutorial na tę drugą.
    Życzę dużo weny! Pozdrawiam cieplutko ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, pogoda jest okropna. Ale i tak wolałam jak padało, bo w takim upale nie potrafię funkcjonować. Zdecydowanie lepiej znoszę zimne temperatury. Doskonale Cię rozumiem! Też znam to uczucie, gdy kończę czytać dobrą książkę i potem nie wiem, co ze sobą zrobić. Nagłówek wyszedł Wam naprawdę cudownie. Świetne ułożenie stocków, zastosowanie tekstur, no i kolory! Genialnie, oby więcej takich efektów współpracy :) Sygnatury również śliczne, a tutorial z pewnością komuś się przyda. Pozdrawiam gorąco <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Team Inspire
    Pobrałam dużo teksturek, ze względu na to, że jestem początkującym grafikiem i kilka miesięcy temu zaczęłam pracować na Photoshopie. Pracuję dopiero nad szablonem, na mojego bloga graficznego, a naprawdę jest ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejcia ... tak więc .. ja biorę ogólnie wszystkiego po trochu .. z każdego posta i tak dalej .. na moim blogu dałam twoją stronę w zakładce "skąd biore materiały " a to mój blog http://magic-land-by-coco.blogspot.com/

    Ogólnie rzecz biorąc robie tylko jak na razie nagłówki c: a twój blog mi pomaga <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie jest hasło żeby odpakować ten plik z tutorialem?

    OdpowiedzUsuń