3 sie 2014

68| All about that bass

 
Emblem3 - All about that bass
Hej wam :) W poniedziałek skończyłam oglądać Once Upon A Time. I od tamtej pory mam małą depresję!! Mój kochany Hook *_* Moje Captain Swan feels po finale *_* Szkoda mi Reginy...biedna!! Jestem ciekawa co wykombinują z Frozen... Codziennie oglądam fanvideo z OUAT. Tak mi się za tym tęskni :P Tu macie najlepsze: Captain Swan Kiss fan reactions - przy tym płakałam ze śmiechu!! Killian Jones| Radar Killian Jones Talk Dirty Jest sporo fajnych fan video, ale te 3 są najlepsze!
Miałam wczoraj dodać notkę, ale byłam tak padnięta, że nie dałam rady nic napisać. Cały dzień na działce mnie tak wymęczył...a tylko grabiłam trawę i powyrywałam chwasty, które były wokół sałaty. Ale praca w taką pogodę męczy 10000 razy bardziej. Moi rodzice jadą jutro na wakacje, a ja zostaje sama z psami w domu. Trochę się tym stresuję, bo pierwszy raz będę sama w domu przez tak długi czas, a jutro będę pierwszy raz robić obiad tak od podstaw. Taaa 20 lat, a nigdy obiadu jeszcze nie robiłam...Często pomagałam rodzicom przy gotowaniu, ale nigdy nie robiłam sama od początku do końca. Zobaczymy co to wyjdzie :P Może się nie otruję...
Dzisiaj mam dla was 5 nagłówków, 2 tapety z OUAT (Hook ♥♥) w 3 rozdzielczościach i jedną paczkę tekstur. Mam nadzieję, że wam się spodoba to co zrobiłam. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona ze wszystkiego, co zrobiłam.
http://funkyimg.com/i/JLEg.png http://funkyimg.com/i/JLEi.png
 http://funkyimg.com/i/JLEk.png http://funkyimg.com/i/JLEm.pnghttp://funkyimg.com/i/JLEn.png
 Tapety:
 
http://hostuje.net/file.php?id=c41046d6498827b2796aecb948aa49f3
Jeśli uważasz mój blog za przydatny i lubisz go odwiedzać, pomóż mi i zagłosuj w: Rankingu sierpnia oraz Sondzie Katalogu Grafików. Mój blog bierze także udział w konkursie na "Top 10 Grafików lata". Jestem zaszczycona, że dostałam nominację. Dziękuję wszystkim, który do tej pory oddali na mnie swój głos. A jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, a chcesz to [TU] jest link. Można głosować na wiele osób. Z góry dziękuję :) Jeśli macie jakieś pytania to zapraszam na mojego aska: http://ask.fm/Agusia__
Na dzisiaj tyle. Następna notka za tydzień. Macie może jakieś propozycje? Mi się kończą pomysły...
Do następnej :)

7 komentarzy:

  1. Widzę nagłówek z Dylanem i mam zawał. Cudowny jest! Ten czerwony genialnie się połączył z postacią Dylana. Poza tym - Arrow! Równie świetny. Chyba nie ma tutaj rzeczy, która nie spodobałaby mi się w tym poście :)
    pozdrawiam, Dakota / bloodbonds

    OdpowiedzUsuń
  2. Team Inspire
    67| I'm in love with a zombie - pobrałam pliki psd ;)
    68| All about that bass - pobrałam tekstury
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa i zapomniałam! Chciałabym się zgłosić po link do niespodzianki, bo button reklamujący impreze wkleiłam (przypomniało mi się po czasie, ale button dalej wisi)a na dodatek pisałam maila ale nie doszedł nie wiem czemu.
      Mój mail to: ladyspark6@gmail.com
      Lady Spark

      Usuń
  3. Yeach! Codziennie sprawdzałam czy notka już jest i... JEST!
    Oglądałam ten filmik i zdaje się, że obie lejemy ze śmiechu xD
    Prace są prześliczne <33 Bardzo podobają mi się teksturki sooooł: Team Inspire
    Z regulaminem się zapoznałam i credit dodam gdy tylko założę bloga, bo póki co to tylko robię parę prac na start...
    Życzę ci powodzenia w gotowaniu i naprawdę uważaj, bo żal byłoby cię stracić ^^
    Ily xx.

    OdpowiedzUsuń
  4. Team Inspire
    Pobieram teksturki. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Team Inspire
    Pobrałam tekstury ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mogę liczyć na tapetę z Rezim?

    OdpowiedzUsuń