11 sie 2014

69| It's the moment of truth

 
Cześć wam :) Jak widzicie jest nowy szablon. Jestem z niego bardzo zadowolona! O dziwo nie jest fioletowy :P (nie ma to jak powtórzenia). Jak widać na nagłówku widnieje Captain Swan z Once Upon a Time. Uwielbiam ich! Oni są moim OTP (One True Pairing). Nie wiem czy czcionka w poście nie jest za mała...jak coś to piszczcie to zmienię :) Dodałam do Menu "O Autorce", w którym znajdziecie numer gg, maila i aska, a także moje strony, oraz "Obserwuj". 
Postanowiłam, że spróbuję porobić szablony, może w końcu nabiorę cierpliwości do css. Ale na razie będę wykonywać tylko szablony wolne. Jeśli jest jakiś mój nagłówek, z którym chętnie zobaczylibyście szablon to piszcie w komentarzach :) Postanowiłam, że zacznę przyjmować zamówienia na tapetki. Uwielbiam je robić! W komentarzu wystarczy napisać mi z kim chcecie (możecie dać zdjęcia) i podać rozdzielczość ekranu. 
Miałam coś jeszcze napisać, ale zapomniałam co... a chciałam dzisiejszą notkę (część tekstową) poświęcić sprawom organizacyjnym...No i nie przypomnę sobie, co miałam napisać... ehhh Pamiętajcie, że możecie mi składać propozycje na dodatki.
Dzisiaj mam dla was dwie tapety (na zamówienie, ale zrobiłam je także w innych rozdzielczościach, tak by każdy mógł pobrać), 12 ikon i paczkę tekstur. Jestem zadowolona ze wszystkiego. Z ikon to chyba najbardziej jestem zadowolona z 1 rzędu, chociaż w drugiem Captain Swan...czuję się rozdarta :P W tapecie z Dylanem to czerwone to ma być jako krew. Pamiętajcie, by przeczytać regulamin przed pobraniem, bo uległ zmianie.
  
 
 http://hostuje.net/file.php?id=c3f9ed16e791bfdb558316d21b8d38bf
Jeśli uważasz mój blog za przydatny i lubisz go odwiedzać, pomóż mi i zagłosuj w: Rankingu sierpnia oraz Sondzie Katalogu Grafików. Mój blog bierze także udział w konkursie na "Top 10 Grafików lata". Jestem zaszczycona, że dostałam nominację. Dziękuję wszystkim, który do tej pory oddali na mnie swój głos. A jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, a chcesz to [TU] jest link. Można głosować na wiele osób. Z góry dziękuję :) Jeśli macie jakieś pytania to zapraszam na mojego aska: http://ask.fm/Agusia__
Na dzisiaj tyle. Czekam na wasze propozycje.
Do następnej :)

16 komentarzy:

  1. "Jolly Roger"
    pobieram textury i może jeśli zechcesz zrób tapetę z serialu Cobra 11 z Tomem Kranichem od co moja propozycja ,a co do rozdzielczości sama wybierz uznając za stosowne

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy główny jest śliczny, szczególnie podoba mi się w nim kolorystyka.
    Powiększyłabym jednak tę czcionkę, bo dość trudno się czyta. Nie rozumiem, dlaczego tyle osób nie lubi css'u. Przecież on jest świetny!
    Pierwszy rząd ikonek wyszedł ci najlepiej, ich kolorystyka jest po prostu nieziemska! Moim faworytem pozostanie jednak tapeta z Dylanem. (nie wiem, czy przez krew czy ze względu na samego Dylana xD)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już powiększona :) CSS mnie nie lubi... nie słucha się i w ogóle jest ble... Cieszę się, że się podoba :) A kolorki są od Evey-V z Deviantarta, akurat ma taką paczkę z fajnymi koloryzacjami do screenów :) Bardzo się cieszę, że podoba Ci się ta tapeta :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Wooo! Świetna notka *u* moi ukochani z Once. Pobieram tekstury :) Jeszcze Ci tego nie mówiłam, ale świetny nagłówek do głównego! Moja ulubiona para <3
    Pozdrawiam, Nielivka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Captain Swan jest najlepszy *_* oooo dobrze, że podoba Ci się nagłówek :) Zapomniałaś o regulaminie.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Jolly Roger
    Pobieram teksturki. Na rzecz bloga Everlasting Wishes (http://everlasting-wishess.blogspot.com/) :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) Śliczny nowy szablon główny. Coś zupełnie innego. Może rzeczywiście powiększ tą czcionkę, będzie się lepiej czytać. Ikonki wyszły Ci bardzo ładnie, zwłaszcza pierwszy rządek. Ja bym chętnie zobaczyła jakieś tapetki z Jenną Coleman i Karen Gillan. Teksturki wyglądają świetnie!
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Cieszę się, ze główny się podoba :) Już powiększona i teraz jest lepiej. Ten pierwszy rząd wyszedł mi o dziwo dobrze i cieszę się, że innym też się podoba :) Spróbuję zrobić tapetkę z nimi :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Jolly Roger
    O jakie zmiany! Boski nowy szablon główny <3 Jakoś tak tu inaczej ale ładnie. ;) Ja kiedyś oglądałam ouat i chyba obejrzałam 2 sezony o ile pamiętam, ale jak wszystko inne zaczęło mnie nudzić i najnowszych odcinków nie oglądałam, więc nie wiem czemu wszyscy tak uwielbiają Emme i Hooka. Ooo skoro zaczynasz przyjmować zamówienia na tapety to może ja coś u ciebie zamówię? Muszę się zastanowić z kim itd, bo podobają mi się twoje tapety:D Przechodząc do grafiki to podoba mi się strasznie pierwszy rząd ikonek <3
    Z tapet moim faworytem jest oczywiście ta ze Stilesem <3 Oczywiście pobieram teksturki.
    Już żeby nie zanudzać, kończę. Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ominął Cię najlepszy sezon... i cała Nibylandia, a dużo się tam działo!! Emma i Hook to najlepsza para ze wszystkich seriali jakie oglądałam :)
      Cieszę się, że podoba Ci się szablon. To czekam na zamówienie :) Widzę, że wszystkim się podoba ten 1 rząd, co mnie bardzo cieszy :) Miłego korzystania z tekstur.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Chyba najgorsze twoje tapety ;/ Reszta super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze tak myślisz, ale rozumiem...wiem, że nie są one najlepsze i nie każdemu muszą się podobać :) Cieszę się, że chociaż reszta dodatków Ci się podoba. Następnym razem napisz kim jesteś, bo po prostu chciałabym wiedzieć, kto tak myśli :) Mam nadzieję, że dodatki z następnej notki będą Ci się bardziej podobać :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Jolly Roger
    Pierwszy rządek ikonek <3 pobieram tekstury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak wchodzę... Bum!
    Na pierwszej tapecie takie zaskoczenie - reZi. Nie wierzę własnym oczom, patrzę na tapetę w całości, myślę sobie "czy mi oczy już płatają figle, czy to naprawdę reZi?", spoglądam na jego bluzkę, napis "reZi". Bum, takie zaskoczenie. XD
    Kradnę tekstury!
    Jolly Roger
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście go nie znam, ale dostałam taką propozycję, więc zrobiłam :) Miłego korzystania z tekstur :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń