8 wrz 2014

71| So you wanna play with magic?

by me :)
Cześć wam :) Przepraszam, że tak dawno nie było notki... A to nie miałam weny, a to ochoty na grafikę, ale w końcu się zebrałam! Co się działo przez te dwa tygodnie? hmmm kompletnie nic ciekawego. Czytałam książki, próbowałam się uczyć, oglądałam serial Friends (głównie to robiłam), byłam też na działce. Przez to, że jest tak nudno, chce wrócić na uczelnię... (chyba mnie dzisiaj słońce dogrzało) A nie wiem czy wrócę, bo mam tą durną poprawkę. Nic mi nie wchodzi do głowy...a jak już wejdzie to po dwóch dniach mi z niej wypada. Macie jakieś dobre sposoby na nauczenie się 15 stron A4? Ja już na prawdę nie wiem jak się uczyć... Samo wkuwanie na pamięć nic nie daje. Błagam pomóżcie! Nie wyrabiam z tym. stresem...brzuch mnie boli jak tylko pomyślę o tej poprawce
Dzisiaj byłam z moimi przyjaciółkami na festiwalu smaku, ale w końcu nic nie spróbowałam... Za to zjadłam gofra. A miałam taką ochotę na jakiegoś drinka albo piwo (się rozpiłam przez wakacje). Fajnie było spędzić z nimi ten czas, w szczególności, że jedna wyjeżdża do innego miasta na studia i będziemy się rzadko widywać...
Dzisiaj mam dla was 12 ikon (według mnie najlepszy jest 1 rząd), dwie tapety (z propozycji Carllton), tekstury do ikon i sygnaturkę, którą widzicie powyżej (zrobiona na wyzwanie na Graphictoday). Notka byłaby wczoraj, ale hostuje mi nie działało...
http://hostuje.net/file.php?id=5fed5ce786290c323fa7c0f9f2c63523
Macie jakieś propozycje na dodatki? Naprawdę ich potrzebuję! Sama już nie wiem co robić, z kim robić. Tak więc czekam na wasze propozycje. Jeśli chcecie zagłosować na mnie w sondach, linki są w aktualnościach. A jeśli macie jakieś pytania to zapraszam na Aska.
Na dzisiaj tyle.
Do następnej :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa sygnaturka :) Mój styl zdecydowanie. Świetne ikony zwłaszcza 1 rząd- moje kolorki ^_^. Śliczne tapety aż mam dylemat którą ustawic sobie bo z tego co widzę to na jednej i drugiej są aktorki z Doctora Who, które uwielbiam :3 Same dzieła sztuki :) Powodzenia w nauce :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mnie się ta sygnaturka. Ciekawa koloryzacja. :33 Jakby co pobieram teksturki. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie pomaga chodzenie po pokoju, kiedy się uczę no i zaznaczanie każdego pojęcia innym kolorem, moje notatki zawsze są jedną wielką tęczą. Jestem wzrokowcem, także mnie to pomaga. Mam nadzieję, że sobie poradzisz :) Trzymam kciuki! Dodatki są świetne :) Z ikonek najbardziej podobają mi się pierwszy i ostatni rząd. Świetne tapety! Kradnę sobie tą z Karen na pulpit :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Umarłam. Piękne dodatki nic dodać, nic ująć. Wiesz, rozpłynęłabym się gdybyś zrobiła coś z Shailene Woodley szczególnie z tej sesji - http://shailene-woodley.org/gallery/thumbnails.php?album=587 :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolly Roger
    Pobrałam tekstury :)
    Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobieram tekstury z notki 72,73 ♥ Są śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń