29 wrz 2014

72| I wish you could be honest

 
(c) Renfi 
Hej wam :) Przepraszam, że tak dawno nie pisałam, ale nie miałam weny i przez prawie całe pierwsze 3 tygodnie września się uczyłam na poprawkę. I udało się!! Zdałam!! Jestem taka szczęśliwa! mam 3,5! Jak zobaczyłam, że wysłała wyniki i jak otwierałam plik to serce mi tak waliło ze stresu, ale na szczęście wszystko się udało! W środę na uczelnię - ja nie chcę!!! tak dobrze mi się siedziało całymi dniami na dupie i oglądało seriale! We wtorek byłam na "Maze Runner" i muszę przyznać, że poszłam tam w pewnym stopniu przez Dylana, ale po obejrzeniu stwierdziłam, że muszę przeczytać książkę! Jestem zakochana w tym filmie! Ciekawe czy po przeczytaniu książki nadal będzie mi się aż tak bardzo podobał...hmmm...zobaczymy! Dzisiaj wraca Once Upon A Time!!! Nawet se nie wyobrażacie jak się cieszę!! Zastanawiam się czy oglądać "na żywo" czy poczekać i obejrzeć już z polskimi napisami... trudny wybór :P
Dzisiaj mam dla was dwie paczki tekstur, nagłówek i dwie sygnatury. Jest mało grafiki ponieważ nic mi nie wychodzi...Denerwuje mnie już to! Bo chcę stworzyć dla was grafikę, a tu co coś zrobię to wywalam do kosza. Nagłówek jest z Jennifer Morrison - uwielbiam tą sesję, więc musiałam coś z niej zrobić.
http://funkyimg.com/i/MGr2.png
http://hostuje.net/file.php?id=76da68b38151d699f637b11fe13af691
http://hostuje.net/file.php?id=09a54ad6b7ad1526ee826030266b3f69
No to na dzisiaj tyle. Jeśli macie jakieś propozycje co do dodatków/grafiki to piszcie. Jeśli chcecie zagłosować na mnie w sondach to linki są w aktualnościach. Jeśli macie jakieś pytania to zapraszam na Aska
To do następnej :)
Papa :)

9 komentarzy:

  1. Gratulacje! Nie mogę uwierzyć, że jutro już ostatni września. Jak?! Ja się pytam! Jak to się mogło stać... . Ja też w tym tygodniu ruszam już na uczelnię i w pierwszy dzień będę już siedziała do 20. Trzeba poszukać notes i długopisy, bo na dzień dzisiejszy jestem w proszku. Jeszcze żyję wakacjami. Ja z reguły czekam na napisy, tylko z "Doctorem Who" nie mam cierpliwości czekać i oglądam go zawsze w niedzielę w oryginale a w poniedziałki jest już z lektorem także powtórka z rozrywki. "Once..." pewnie obejrzę na dniach. Dodatki wyglądają świetnie. W nagłówku jednak wyrzuciłabym jedno ze zdjęć Jen. Byłoby lepiej.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh nareszcie post ^_^ Powodzenia w nowym roku akademickim :) Ah seriale seriale - co byśmy bez nich zrobili ;) ? Prześliczny nagłówek ma to coś , pobieram texturki ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. "Jolly Roger"

    pobieram tekstury
    uff .rozwaliłaś mnie niczym chodzenie dzis z jednej do drugiej stracji w amazaonie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolly Roger
    Pobieram tekstury! :)
    Nagłówek faktycznie świetnie. Znam ból powrotu na studia. Ja nie chcę :<
    Pozdrawiam, Lady Spark
    http://graphic-rhythm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Bardzo się cieszę, że udało Ci się zdać poprawkę :) Co do filmu to tytuł pierwszy raz słyszę, ale skoro polecasz to może najpierw zabiorę się za książkę... jak znajdę chwilę.
    Nagłówek wyszedł Ci naprawdę cudnie. Bardzo mi się podoba! Pierwsza z sygnatur tak samo. Teksturki też niczego sobie, pewnie po nie niedługo wrócę i dam znać. Na razie muszę zrobić z nimi porządek, bo mam ich za dużo, a z połowy nie korzystam :P
    Pozdrawiam gorąco! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetnego bloga! Tyle tutaj przydatnych rzeczy. Pobrałam sobie trochę psd, tekstur i stocków :) no i oczywiście leci do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolly Roger
    Pobieram tekstury :)

    OdpowiedzUsuń