2 lis 2014

73| In the chill of your stare I am painfully lost

http://oi59.tinypic.com/28w1f5x.jpg 
Cześć wam :) Nie bijcie!!! Wiem, że dawno nie pisałam! Nie będę zganiać na studia, bo one mi nie uniemożliwiały robienie grafiki, po prostu nic mi nie wychodziło. Nie wiem czy się wypaliłam, czy to po prostu brak weny. Były momenty kiedy miałam ochotę się popłakać. Grafika czyli coś co mnie odrywało od wszystkiego, pozwalało przelać emocje - przestało mi wychodzić. To jest naprawdę straszne uczucie. Przez ten miesiąc wywaliłam naprawdę dużo prac. Co coś zaczynałam, to leciało do kosza. Na szczęście udało mi się coś dla was zebrać, nie jest tego dużo, ale mam nadzieję, że nie będziecie źli. Co się u mnie działo przez ten miesiąc? Studia się zaczęły. Z jednej strony nie jest źle, ale z drugiej mam już dość. Wczesne wstawanie, spędzanie dni na uczelni, siedzenie na nudnych zajęciach - okropieństwo. Ale w końcu znowu spędzam dnie z moimi dziewczynami, wychodzę z domu (ja to najchętniej bym siedziała w domu, oglądała seriale, czytała książki, jadła i słuchała muzyki).Moja klasa z podstawówki wymyśliła sobie spotkanie klasowe. Ja nie mam zamiaru iść. Wszyscy się tak zmieniliśmy. Nawet nie wiem o czym miałabym z nimi rozmawiać. Chociaż ja nie wiem czy oni będą rozmawiać, pewnie zrobią sobie popijawę, a to tym bardziej mnie nie interesuje. 
Dzisiaj mam dla was dwa nagłówki, dwie sygnatury i tekstury. Pierwszy nagłówek został zrobiony na podstawie instrukcji Yass z TEGO posta. Wiem, że nie przypomina oryginału, ale o to chodziło :) Jestem nawet zadowolona z tego co mam dzisiaj dla was. Mam nadzieję, że wam też się spodoba :)
http://funkyimg.com/i/NCqZ.pnghttp://funkyimg.com/i/NCr1.png
http://hostuje.net/file.php?id=be38c5b7cff0f2e65d651dc5f18ec707
Na dzisiaj to wszystko :) Mam nadzieję, że wena powróci i kolejna notka nie będzie dopiero za miesiąc. Zrobię wszystko co w mojej mocy, aby notka była max za dwa tygodnie (za tydzień mam trochę nauki - dwa kolokwia, w tym test z 3 działów z ang). Co chcielibyście zobaczyć w kolejnej notce?
Do następnej :)
Papa

16 komentarzy:

  1. Tęskniłam za Twoimi pracami <3 Najbardziej spodobała mi się sygnaturka - fenomenalna jest :3

    OdpowiedzUsuń
  2. O doczekałam się ;) śliczne prace, opłacało się czekac <3 przepiękne nagłówki i sygnatury - mają niezwykłe klimaty! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna grafika! Podobają mi się nagłówki i sygnaturki - świetne kolory i dużo się na nich dzieje. :) Pozdrawiam i czekam na kolejną notkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również długo tu nie było, ale widzę że nic nie straciłam u cb na blogu :) Cieszę się, że już jesteś.
    Nagłówki oba są prześliczne! Jednak bardziej wolę pierwszy bo w 2 Nina jest troszkę za duża. Sygnaturki są cudne, wręcz perfekcyjne, nie mogę się napatrzeć na tę drugą Z Liamem Z TW strasznie mi się podoba :)
    Pobieram teksturki!!
    Czekam na więcej sygnaturek i jakieś ikonki od cb!
    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonale Cię rozumiem z tym "zastojem", że tak to ujmę. Sama często go miewam, a gdy już się pojawia, to mam ochotę wszystko rozwalić. Ale cieszę się, że w końcu dałaś o sobie znak :)
    Nie dziwię się, też nie szłabym na takie spotkanie, tym bardziej, że teraz często się mijam z ludźmi z podstawówki, to zamiast się jedynie przywitać, to udajemy, że się nie znamy... Okropne uczucie.
    Nagłówki są cudowne, zwłaszcza ten pierwszy. Ma niesamowite kolorki! I ten cytat <3 Sygnatury też niczego sobie, szczególnie ta druga. Świetna robota!
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolly Roger
    Witam witam :) Bardzo ładne prace. Jestem wielką fanką tej pierwszej sygnaturki ^^ Świetna.
    Pobieram wszystkie stocki z notki - 2 Urodziny Rose -Perdu :) :)
    Ostatnio wciąż mi ich mało xD
    Pozdrawiam!
    (unfaithful-heaven.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolly Roger
    Pobrałam:
    73| In The Chill Of Your Stare I Am Painfully Lost - tekstury
    Pozdrawiam, Lady Spark :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne są twoje prace! Szczególnie spodobała mi się pierwsza praca z Niną ma w sobie wielki urok. Kolor i tekstury są idealnie dobrane! Tekstury również mi się podobają i dlatego je zabieram :* Czekam na następną notkę :D
    Zapraszam do mnie: http://leprokonus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jolly Roger
    Pobrałam kilka dużych tekstur i tekstowych do ikon.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jolly Roger
    Pobrałam tekstury In My Hand i Bloodsucker :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hejka mam pytanie szukacie szabloniarek

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post i fajny blog z grafika zapraszam na mój blog z grafika : Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jolly Roger bardzo mi się podoba. Pobrałam, dziękuje

    OdpowiedzUsuń