6 mar 2015

74| Guess who's back, back again!

 
(c) Yass
Hej wszystkim! Tak wiem, nie bijcie!!! Ostatnio pisałam w listopadzie - bardzo dawno! Ale wiecie co? Potrzebowałam tej przerwy...od blogowania, od grafiki! W listopadzie nic mi nie wychodziło, kompletnie nic (nie żeby teraz jakoś lepiej szlo, ale mniej prac ląduje w koszu). Straciłam także zapał do blogowania. Nie wiem czemu...jakoś tak wyszło. Teraz wracam z nowym zapałem, z energią z chęcią prowadzenia tego bloga. Pewnie myśleliście, że całkiem was opuściłam, ale nie! Nie pozbędziecie się mnie tak łatwo hahaha. Za bardzo kocham tego bloga, by go zostawić, a na pewno nie zrobiłabym tego bez pożegnania! Tak więc wracam do was. Nie obiecuję tego, kiedy będą się pojawiać notki... Nie wiem czy one będą co tydzień, co dwa, co miesiąc, ale będą! Po prostu nie chcę zmuszać się do robienia grafiki. Chce by sprawiała mi radość. Nie chce czuć presji, że muszę dodać notkę.
Dzisiaj są moje urodziny - 21!!! Załamka! Kiedy to zleciało? Niedawno miałam 18 lat, a teraz 21. Teraz łapie mnie mała depresja z tego powodu. Wieczorem idę świętować. Idę z 3 koleżankami na bilard i zamierzam się dobrze bawić! W końcu nie codziennie kończy się te 21 lat, co nie? 
Jak pewnie zauważyliście mam nowy szablon. Na nagłówku jest Luke Hemmings z 5 Seconds of Summer. Wiem, że szablon jest prosty, ale miałam ochotę na coś prostego, a po 2. jak siadłam do robienia szablonu to nie wiedziałam od czego zacząć...tak to jest jak ostatni szablon robiło się pół roku temu... Mam nadzieję, że wam się podoba!
Mam dla was niespodziankę - a dokładniej dla moich obserwatorów. Przygotowałam paczuszkę z plikami PSD, teksturami, stockami i koloryzacjami. Jeśli obserwujesz mojego bloga - powiadom mnie w komentarzu o pobraniu paczki (komentarz dodaj z konta, z którego obserwujesz mojego bloga) i podaj swojego maila. I pamiętajcie o regulaminie!! Jeśli nie jesteś obserwatorem - to wystarczy, że klikniesz "obserwuj" w Menu po lewej stronie :)
http://hostuje.net/file.php?id=12916f852b6e94d49922cd3e66071b62
No to na dzisiaj tyle. Muszę jeszcze poinformować katalogi o odwieszeniu bloga (chociaż nie był oficjalnie zawieszony). Mam nadzieję, że paczka wam się podoba i że przydadzą się wam rzeczy, które tam są :) Jak macie jakieś propozycje na dodatki, prace, cokolwiek to piszcie w komentarzach.
 To do następnej.
Papapa

20 komentarzy:

  1. cudny te szablon główny
    oczywiście wszystkiego najlepszego :)
    pobieram paczkę: klaudiaostapkiewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto Lat, Sto Lat, Niech Żyje Żyje Nam ^^
    Niezwykle mocno się cieszę, że wróciłaś. Co do szablonu, ja uwielbiam minimalizm, więc jak dla mnie jest on wprost idealny ;D
    Poproszę hasło do paczki na email palcix@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat sto lat niech Agusia żyje nam! Patrzę na bloggera i właściwie nie mogłam uwierzyć własnym oczom jak zobaczyć! Główny jest śliczny - te kolorki idealnie do siebie pasują! Poproszę o hasło do paczki na tralica10@gmail.com
    Pozdrawiam C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolly Roger
    Tak, tak wróciłaś!!! Nawet nie wiesz jak się ciesze kochana! naprawdę twój blog należy do grona tych które bardzo lubię odwiedzać, także mam nadzieję że wrócisz tu już na dobre z nowym zapałem :)
    Nowy szablon jest prześliczny i wcale mi nie przeszkadza że jest prosty ponieważ prezentuje się wspaniale :)
    Oczywiście spóźnione sto lat! Wszystkiego najlepszego, spełnienia najskrytszych marzeń oraz dużo weny!
    Pobieram obowiązkowo paczuszkę więc proszę o hasło na e-maila Agunia95@interia.eu, oczywiście obserwuje bloga, ale to już db wiesz :D
    Czekam na dużo więcej od ciebie i pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo,jak miło, że wróciłaś :D
    Pobrałam sobie paczkę i poproszę hasło na sezamxq@gmail.com :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Już umierałam z tęsknoty za tobą ,dobrze iż wróciłaś .21 lat Wow to dużo ja mam skromne 23 lat .Gdzie to ja miałam ,a tu :

    Kiedy dzień Twych urodzin nadchodzi,
    Oddać życzenia mnie się godzi!
    Chciej przyjąć w dowód uznania,
    Hołd szacunku i przywiązania.
    Aby Ci dowieść, że jestem szczery,
    Miej na uwadze, pierwsze litery.
    Życzy Rockmenowa
    ps: pobieram paczkę i proszę cudowną solenizantkę o hasło ,a to email rockmenowa@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. downloading a package:spectrumteam4@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem tu nowa :) Tak więc miło Cię widzieć, nawet jeśli to pierwszy raz to na pewno będę wpadać tu częściej ;) Już zdążyłam zapoznać się z twoimi pracami i jestem w niebo wzięta ;* Bardzo ładnie proszę o hasło do paczki : liptonowaa@gmail.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego ;3 Bardzo cieszę się z twojego powrotu. Szablon jest naprawdę ładny. Świetne kolorki ^^
    Czekam na następną notkę!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszego x3. Bardzo śliczny główny /)*3*(\. I można hasło do paczki? Jeśli wszystko dobrze zrobiłam, to obserwuję xD . Jak wrócę to się upewnię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog
    poproszę hasło do paczki mój email wecia94@gmail.com
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka. :3 Od razu chcę ci podziękować za obserwację bloga. Twojego obserwuję od daawna i czekałam kiedy wrócisz. Główny bardzo mi się podoba. :3 Lubie połączenie tych odcieni zielonego i żółtego. :3 Pobieram paczkę i proszę o hasło: yunka98@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie. Szablon główny prosty ale cudny :)
    Jestem obserwatorką a oto mój e-mail: mcz13@onet.pl
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Sto lat!!!
    Prosze o hasło do paczki : wikunia.swider@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Prosze o hasło :D
    weraserce@gmail,com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej poproszę o hasło do paczki
    mój e-mail wecia94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Poproszę hasło :D
    sandra.kajs13@vp.pl

    OdpowiedzUsuń