24 mar 2015

75| Feels so Cruel

Cześć wszystkim :) W końcu się zebrałam, by napisać dla was notkę, którą piszę już dwie godziny, bo youtube za bardzo mnie wciągnął :P Ktoś powinien mi wszystko wyłączyć i zostawić tylko bloggera, bo jak tak dalej pójdzie to za 10 lat skończę tą notkę! Mija już 3 godzina odkąd włączyłam bloggera i mam tylko te pare zdań...nawet grafiki nie wstawiłam...ehhh Mam nadzieję, że każdy, kto podał swojego maila (i jest obserwatorem bloga) dostał hasło do paczki. Jeśli nie dajcie mi znać :) i mam nadzieję, że podoba się wam to co wam w niej dałam :)
U mnie ostatnio nic ciekawego się nie dzieje. Studia, dom, studia, dom i tak w kółko. Jak ja bym już chciała święta! Przynajmniej nie będę musiała latać na uczelnię. Jutro na szczęście nie mam seminarium, więc idę tylko na jedne zajęcia. Muszę się znowu wziąć za czytanie, ale jakoś się zebrać ostatnio nie mogę. Brak mi weny na czytanie, a mam tyle fajnych książek do przeczytania. Wiecie co jest najgorsze jak się lubi czytać książki? Ich cena! Czemu książki są tak drogie? Ja płacę za parę kartek papieru, a nie za złoto!
Ostatnio zarejestrowałam się na forum graficznym Warofbeast. Musze wam powiedzieć, że nie żałuję tego. Forum to fajna zabawa i fajny sposób na nauczenie się czegoś nowego jak i zrobienie zapasów. Dzięki temu dzisiaj pojawia się notka. Mam też już parę rzeczy przygotowanych na następna notkę. Pamiętajcie, że możecie pisać swoje propozycje.
Dzisiaj mam dla was 16 ikon, 4 sygnatury i 15 tekstur do ikon. PSD do 4 pierwszych ikon i do pierwszej sygnatury były w paczce. 12 ikon (te z ouat i z Victoria Justice) zostały zrobione na wyzwanie na forum, tak samo dwie ostatnie sygnatury.
 
  
Na dzisiaj to tyle. Mam nadzieję, że podoba się wam to co wstawiłam :) Pamiętajcie o propozycjach. I jeszcze raz zapraszam na forum: WarofBeast
To do następnej :)
Papapa

8 komentarzy:

  1. hej :)
    też ost nie mam weny do czytania książek (a czeka na mnie chyba z 20 książek do przeczytania ;D) wiem co to znaczy też tak latać w te i we te ...
    co do cen książek do bez kitu mogli by trochę spuścić z ceny ;/ czasem jak chce kupić jakąś książkę a lubię najbardziej czytać te grube to muszę prawie 50zł za taka płacić o.O
    prace są świetne ;) czekam na kolejną notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytam książkę tygodniowo, czasem nawet dwie (takie postanowienie noworoczne) i na razie się tego trzymam. A co do ceny... to nigdy nie kupuję po tych z okładek. Prawie co tydzień chodzę do różnych księgarni i marketów i sprawdzam promocje, mam też swoje ulubione księgarnie internetowe. Coś na jakiś czas się zawsze wyhaczy :)
    Bardzo ładne prace <3 Najbardziej podobają mi się pomarańczowe ikonki oraz dwie środkowe sygnatury.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog! <3
    http://art-of-killing.blogspot.com/ zapraszam na moje nowe ff z Justinem Bieberem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza i ostatnia syganturka najlepsza - przykuwają uwagę z mnóstwem przyjemnych barw i życia. Czerwień i czerń to wspaniałą para kolorów.
    / www.reinwencja.blogspot.com /

    OdpowiedzUsuń
  5. jolly roger.

    Znalazłam Twojego bloga gdzieś w internetowych przestworzach i jest to jedno z lepszych odkryć ostatnich dni :) Prace robisz świetne, kawał dobrej roboty, naprawdę. Z tej notki pierwsza sygnatura powaliła mnie na łopatki, mistrzostwo!

    Pobrałam od Ciebie trochę tekstur i stocków :) Jesteś już w kredytach na moim blogu, mimo że nie jest on aktywny. Pozdrawiam Cię i weny w dalszym tworzeniu życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hasło: "Jolly Roger"
    pobieram tekstury do ikon

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolly Roger
    Na wstępie chce powiedzieć, że blog jest świetny! Z pewnością będę tutaj zaglądać ;3
    Pobieram sporo tekstr itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolly Roger
    pobrałam tekstury do ikon i prosze o hasło do paczki dla obserwatorów na adres email: ladyspark6@gmail.com Obserwuje bloga pod nickiem: Lady Spark.
    Pozdrawiam,, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń