5 lip 2015

77| Zapowiedź

user posted image 
Cześć wam :) Wiem...znowu się długo nie odzywałam! i przepraszam za to! Dzisiaj nic dla was nie mam. Piszę w innej sprawie.
18 lipca Rose Perdu obchodzi swoje 3 urodziny i postanowiłam zorganizować imprezę graficzną z tej okazji. Długo się zastanawiałam nad tym czy ją robić, ale stwierdziłam, że jakoś muszę to świętować. Od razu chcę uprzedzić, że nie będzie to duża impreza, bo wątpię, aby udało mi się przygotować w te 13 dni dużo dodatków, ale postaram się by było ich więcej niż w regularnej notce.
Tak więc zapraszam wszystkich 18 lipca o 20:00 na 3 urodziny. Poniżej macie bannery, byłoby mi bardzo miło jakbyście je wstawili na wasze blogi :)
 
 

6 komentarzy:

  1. ja czekam! <3
    Wstawiam bannerek u sb na bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Button już wylądował u mnie i na KG. :)
    Czekaaamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. To już 3 lata, funkcjonujemy na blogpsot - ależ ten czas szybko gna, postaram się przybyć.
    Na koniec sekretny podarunek dla Ciebie: http://funkyimg.com/i/YMFU.png

    OdpowiedzUsuń
  4. Już 3 lata? Matko, jak ten czas leci! Pamiętam, jak dawno temu jeszcze zaglądałam zawsze na Twojego bloga!
    Button wklejam i łączę się w... hm... wenie! Sama też organizuję u siebie imprezę, zapraszam też do mnie :)
    klik1 i klik2
    PS. Dodałam do obserwowanych!
    PS2. A może by jakaś współpraca? (szczerze nigdy nie robiłam, nie szkodzi spróbować!) :)
    Jakbyś była zainteresowana: decemberdayt@gmail.com ^.^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać! Bannerek jest na Rosalainess.

    http://rosalainess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobieram bannery
    i zapraszam na Rockmenową.

    OdpowiedzUsuń