26 lip 2015

79| We're cool for the summer

http://oi58.tinypic.com/2v2xwz9.jpg 
(c)  
Hej :) Czy wy to widzicie? Dodaję notkę tydzień po poprzedniej! Cud! Teoretycznie powinnam dodać wczoraj, ale byłam na mieście i jak wróciłam to nie miałam siły wszystkiego przygotować. Na szczęście wyrobiłam się na niedziele (przynajmniej mam nadzieję, że się wyrobię, bo zostało 20 minut niedzieli).
Chciałam podziękować wszystkim, którzy byli ze mną podczas urodzin bloga. Dziękuję za wszystkie komentarze. To cudowne, że po tylu latach, ciągle tu przychodzicie i komentujecie. DZIĘKUJĘ!!
Przez cały lipiec miałam praktyki i w końcu w czwartek je skończyłam! Koniec z wstawaniem o 7! W końcu mogę się wyspać! Na praktykach nie było źle. Robiłam je u mojej siostry w pracy i cały czas siedziałam z nią, więc momentami było śmiesznie. W końcu mam wakacje! Mogę czytać, oglądać, lenić się! Miałam zacząć nowe seriale, ale zamiast tego oglądam od nowa Once Upon a Time i jestem już na 3 sezonie. Teraz też oglądam i akurat leci odcinek z pierwszym pocałunkiem Emmy i Hooka. Uwielbiam tą scenę *_* 
Dzisiaj mam dla was: nagłówek, sygnaturę, 3 tapety (2 prawie takie same - różnią się kolorami, zrobione były jakoś w lutym lub marcu, ale o nich zapomniałam. A ta z Dylanem właśnie jest na moim pulpicie) oraz instrukcję na banner.
 
http://funkyimg.com/i/ZkaJ.png

 
 
http://hostuje.net/file.php?id=7f22867ba1cb89fddbfcd2860ca1f6f1
Na dzisiaj to już wszystko. Mam nadzieję, że wam się podoba to co przygotowałam. Jakby coś w instrukcji było nie jasne to piszcie. Macie jakieś propozycje co do dodatków? Ja nie mam pomysłów... Jak coś to piszcie w komentarzach. Jeśli ktoś z was chciałby zrobić ze mną jakąś pracę to też piszcie tutaj albo na gg.
To do następnej :)
Papapapa
ps. Wyrobiłam się :) Jest 23:58

3 komentarze:

  1. Co prawda Demi Lovato nie lubię, ale sygnatura jest śliczna :) I nagłówek. Zdecydowanie urzekł moje serce!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolly Roger
    Instrukcję z materiałami :)
    Sygnatura z Demi jest cudowna ;)
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolly Roger
    Przepraszam, za tak późny komentarz!
    Ha! jednak dodałaś tutorial na bannery i dobrze bo się przyda a sam banner jest prześliczny także już pobieram i na bank skorzystam właśnie miałam zrobić jakiś banner więc będzie jak nic :D
    Te tapety sa prześliczne nie wiem która najlepsza! Chętnie bym zamówiła jakies tapety u ciebie ale nie wiem czy chciałabyś coś z azjatami robić (zakładam że nie :c) Ale jakbyś chciała możesz do mnie napisać powiem ci co i jak :D:D Sygnaturka bardzo ładna, chociaż postac mi się nie podoba nie mam nic do Demi ale zapewne ma ładniejsze fotki :)
    Czekam na więcej <3
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń