3 sie 2015

80| BookTube-A-Thon


W tym tygodniu nie będzie notki graficznej. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Byłam w sobotę na weselu, a wczoraj robiłam porządki na dyski - wywaliłam chyba z milion dodatków, których już nie używam! Z ponad 7000 stocków zostało mi 990, więc porządki były duże!
W tym tygodniu chciałabym zająć się czymś innym niż grafiką. Na BookTubie (Youtube, ale filmiki o książkach) zaczął się tak zwany BookTube-A-Thon. Jest to tygodniowy maraton czytania książek. Trwa on już 3 rok, ja dopiero 1 raz będę brała w nim udział. Każdego roku jest parę wyzwań, które każdy kto bierze udział powinien zrobić (a w tym przypadku przeczytać). Trwa on 3 sierpnia do 9 sierpnia.
Wyzwania na ten rok:
1. Przeczytaj książkę z niebieskim kolorem na okładce.
2. Przeczytaj książkę napisaną przez autora, który ma taką samą pierwszą literę nazwiska jak Ty.
3. Przeczytaj kogoś ulubioną książkę.
4. Przeczytaj książkę, którą ostatnio nabyłeś.
5. Skończ książkę bez robienia przerw.
6. Przeczytaj książkę, którą bardzo chcesz przeczytać.
7. Przeczytaj siedem książek.

Moja TBR (To Be Read):
1. Laini Taylor - Córka dymu i kości
2. Tahereh Mafi - Sekret Julii 
3.
Maria V. Snyder - Siła trucizny
5. Kerstin Gier - Czerwień Rubinu
6. Michelle Hodkin - Mara Dyer. Przemiana
7. Alexandra Bracken - Mroczne umysły

Jak klikniecie na dany tytuł książki to przeniesie was do jej profilu na lubimy czytać.
Nie wiem czy uda mi się przeczytać te 7 książek w tydzień, ale zamierzam spróbować. Nawet jak mi się nie uda to i tak pewnie będę zadowolona, że wzięłam udział w takiej zabawie. A Wy kiedyś słyszeliście o BookTube-A-Thon'ie? Bierzecie udział? Jeśli tak to napiszcie mi w komentarzu, co będziecie czytać przez ten tydzień. Chcecie bym zrobiła jakieś podsumowanie tego maratonu?
Mam nadzieję, że nie przeszkadza wam notka o trochę innej tematyce niż grafika. W następny poniedziałek powinna się pojawić już normalna notka.

Do następnej :)
Papapapa

2 komentarze:

  1. Sekret Julii z całej trylogii podobał mi sie najmniej (choć nadal był bardzo dobry!). Też biorę udział w BookTube A Thonie, właśnie wróciłam do domu i zabieram się za Jutro 5: Gorączka, Johna Marsdena :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolly Roger
    Pobieram koloryzację, stocki i tekstury z 78 notki ;)

    OdpowiedzUsuń