22 sie 2015

82| You can play this at my funeral

 
Cześć :) Jak wam mijają ostatnie tygodnie wakacji? Ja niby mam jeszcze miesiąc, ale muszę napisać 1 rozdział pracy licencjackiej, więc nie będzie obijania się! Jak mi się nie chce pisać tego...Mam świetny temat, ale jak zacznę, ją pisać to będzie oznaczało, że już na serio zaczął się ostatni rok studiów i w czerwcu będę musiała się bronić, a to mnie strasznie stresuje. Boję się, że nie uda mi się obronić...

Muszę przyznać, że trochę się zawiodłam na was... Moja ostatnia notka była skomentowana przez 1 osobę. Kiedyś miałam po 6/7 a nawet ponad 10 komentarzy, a tu jeden. Trochę mnie to dobiło, ale nie mam zamiaru rzucać blogowania...Ja wiem, że nie zawsze komentuje wasze notki, ale to z powodu sklerozy...Czasem zobaczę, że coś dodacie, ale jestem w trakcie robienia czegoś i mówię sobie, że później skomentuje, ale zapominam. Obiecuję się poprawić!! I nawet to zrobiłam! Weszłam na bloggera, przejrzałam nowe posty i skomentowałam część. Wiem, że mam jeszcze trochę do nadrobienia i jak skończę notkę, to się biorę za to!

Założyłam nowego bloga! Jeśli chcecie poznać nowe książki, lub podyskutować na temat tych, które już przeczytaliście to zapraszam na RosePerdu-Books. Są już dwie notki. Pierwsza wstępna i druga już na temat książek. Tak więc zapraszam i jeśli macie jakieś propozycje, co do notek na tamtym blogu, to piszcie w komentarzach na RP-Books.

Czas na grafikę. Mam dzisiaj dla was 3 nagłówki. Wszystkie zrobione na wyzwania na War of Beast. Ten z Lucy był zrobiony jeszcze w lipcu, a 3 kolejne w przeciągu tego tygodnia. Jeśli mam być szczera, to bardzo zadowolona jestem z tego z Demi i z tego 3. Ostatnio staram się trochę kombinować w pracach, co chyba widać...Mam nadzieję, że podobają się wam te moje eksperymenty. Z dodatków mam dla was stocki.
http://funkyimg.com/i/ZDzv.pnghttp://funkyimg.com/i/21fSa.png
http://funkyimg.com/i/21j5c.pnghttp://funkyimg.com/i/21jg3.png
http://hostuje.net/file.php?id=35c0f6eb35523a2a39ab6c653186aa9a  
Na dzisiaj tyle. Co sądzicie o moich eksperymentach? Jeszcze raz zapraszam was na mojego nowego bloga:
www.roseperdu-books.blogspot.com
Do następnej :)
Papa

9 komentarzy:

  1. Jolly Roger
    Jej przepraszam!! Miałam skomentować poprzedni post jednak mnie wyprzedziłaś z tym:D Chyba tez mam tak jak piszesz że odkładam komentowanie na później i zapominam :D
    Na nowego bloga już wchodziłam i powiem ci że podoba mi się szablon :) Jednak ten blog to nie dla mnie zwłaszcza jeśli chodzi o recenzje ksiażek nigdy ich nie czytam no chyba że coś mi się spodoba i chce poznać także zdanie innych, Moge mojej siostrze polecić bo ona nałogowo czyta i ciągle szuka czegoś nowego. Jeszcze powiem Ci, ze siostra poleca Ci Outlandera zarówno ksiażke jak i film :D
    Wracając do twoich eksperymentów to powiem Ci że twoje nagłówki przypadły mi do gustu. Sa cudowne i chce więcej takich. Mogę się czepiac tylko ostatniego bo jest trochę za pusty ale reszta boska zwłaszcza ciekawa kompozycja.
    Paczuszkę ze stockami pobieram oczywiście. <3
    Czekam na więcej <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ! Moimi faworytami są zdecydowanie 1 oraz 3 nagłówek, są prześliczne i mają cudowne kolory ^^ A co do komentarzy, teraz są wakacje, dużej ilości osób nie ma, bo powyjeżdżali lub nie mają czasu na przeglądanie blogów, myślę, że gdzieś w październiku liczba komentujących i odwiedzających blogi się unormuje do średniej miesięcznej :) Więc spokojnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Przepraszam za swoją ostatnią nieobecność, ale zawsze jak miałam zabrać się za pisanie komentarza, coś mi wypadało. I teraz z całym komentowaniem jestem do tyłu. Jak zwykle ;/ Naprawdę, chciałbym być z tym wszystkim na czas. Ale posty z reguły czytam na bieżąco, jak tylko zobaczę coś w bloggerze. Chociaż pod tym względem nic mnie nie omija :D

    Z pracą dasz sobie radę. Nawet nie będziesz wiedzieć jak :P Trzymam kciuki! Nagłówki są bardzo ładne. Świetnie, że kombinujesz! Najbardziej podoba mi się nagłówek z Demi. Na nowego bloga zajrzę w wolnym czasie :D

    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! Ostatni nagłówek najfajniejszy :)

    Pobieram czcionki z 40 i 34 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolly Roger. Pobieram parę paczek tekstur tytlko do mojego użytku. Jestem początkująca i dopiero się uczę nic nie wstawiam z tego co robię bo się uczę jednak jakby co to na tym blogu będą informacje o tym skąd pobrałam http://dramione-beginning-and-the-end.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokojnie dasz radę obronić a jeszcze wcześniej napisać :D Nagłówki są cudowne, magia *-* Dobrze, że kombinujesz - nowy styl, pomysł, oryginalne prace - myślę, że każdy to sobie ceni :)
    PS: nie wiem czy mnie pamiętasz, ale kilka lat temu miałam bloga, w sumie nadal go mam pod tą samą nazwą, ale już nie zamieszczam tam grafiki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolly Roger
    pobrałam paczki z teksturami: Mad Hatter, The Dark One oraz Black Lies.
    dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, chciałam poinformować, że pograłam paczki z Mad Hattera, Pirate's Blood, Song Lyrics i paczkę z 73 stockami. Głównie będę ich używać do sygnatur na Słodkim Flircie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje grafiki są naprawdę piękne stylowo, chociaż dziewczyna z nosem psa przypomina mi bardzo Instagramowy kicz i trochę mnie odrzuca. Mam nadzieję, że będę miał okazję obejrzeć więcej Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń